Andet multimedie
bentjuul 3670
billede CD
Fra : gc

Dato : 27-08-03 14:11

hvilket program kan anbefales at lave billede cd'er i.
Altså den slags man kan proppe i sin dvd afspiller og se sine jpg billeder
med.

Programmet må gerne være på dansk, hvis muligt.

På forhånd tak

/gert

Fra : Ricko.

Dato : 27-08-03 15:18

Fra : gc

Dato : 28-08-03 07:40

Tjaa det selvfølgelig en mulighed, men jeg kunne godt tænke mig noget med
nogle undermenuer
f.eks. "Juleaften" "Børges Fødselsdag" osv.

Fra : Ricko.

Dato : 28-08-03 08:24

> [...]
> f.eks. "Juleaften" "Børges Fødselsdag" osv.
>
> kender ingen på dansk , på engelsk derimod er det ingen prob , jeg købte
selv et for et stykke tid siden , og det kan også det du efterlyser , også
noget med musik i baggrunden ,kan ikke huske hvad det hed for det ligger på
en af de andre pc.

Fra : gc

Dato : 28-08-03 10:15

> selv et for et stykke tid siden , og det kan også det du efterlyser ,
også
> noget med musik i baggrunden ,kan ikke huske hvad det hed for det ligger

> en af de andre pc.

ok, tak.
kommer du i tanke om det må du meget gerne skrive.

Fra : MeAtMe

Dato : 28-08-03 11:00

"gc" <gertc@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med.
>
> Programmet må gerne være på dansk, hvis muligt.

Se i en tråd lidt længere nede >> Subject: Re: Program med Slide show ->
..exe

Mvh

Andersen