Videresendelse af email
Fra : Hans-Henrik Andersen

Dato : 25-08-03 10:41

Hej

Jeg er lidt i tvivl, om det er den rigtige gruppe, men jeg prøver
alligevel...

Findes der en (gratis) service på internet der kan videresende mail fra en
POP3 til en anden POP3 konto?

Hotmail, Yahoo m.fl. tilbyder at hente POP3 emails fra en POP3 server, men
ikke samtidig automatisk videresendelse - findes dette???

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-03 12:21

"Hans-Henrik Andersen" <hanshenrikandersen@hotmail.com> skrev :

>Jeg er lidt i tvivl, om det er den rigtige gruppe, men jeg prøver
>alligevel...

Egentlig ikke, det har jo ikke noget med softwaren at gøre,
news:dk.edb.internet havde været bedre.

>Findes der en (gratis) service på internet der kan videresende mail fra en
>POP3 til en anden POP3 konto?

Hvis det er en mailkonto hos en internetudbyder, så kan de fleste
tilbyde.

Gå ind på din webmail og kig.

Er det en TDC-konto, så http://mail.tdconline.dk/
--
Knud

Fra : Hans-Henrik Andersen

Dato : 25-08-03 12:54

> Hvis det er en mailkonto hos en internetudbyder, så kan de fleste
> [...]

Problemet er, at min internetudbyder (min pop3-mail udbyder) ikke tilbyder
denne service. Jeg har behov for at kunne læse min mail på arbejde, men jeg
kan ikke hente pop3-mails fra en anden pop3 server (end arbejdets), pga.
firewallopsætning, som ikke står til at ændre. Jeg ville derfor forwarde
mails til min arbejds-adresse.

Så jeg har behov for en slags kombineret POP3 Retrive og Automatic
Forwarding service...

M.v.h.

Hans-Henrik

Fra : Allan Bojsen

Dato : 25-08-03 21:29

> [...]
>kan ikke hente pop3-mails fra en anden pop3 server (end arbejdets), pga.
>firewallopsætning, som ikke står til at ændre. Jeg ville derfor forwarde

Jeg benytter Yahoos webmail. Dér kan du konfigurere tre pop3-konti og
dermed tjekke dine private post i middagspausen, mens du surfer lidt
rundt efter nyheder...
http://mail.yahoo.dk :
"Tilføj eller rediger de mail-adresser som du kan sende mail fra. Hent
mail fra alle dine andre (POP) konti til din Yahoo! mailboks."

Allan Bojsen, www.nettips.dk

Fra : Jesper Harder

Dato : 25-08-03 14:32

Kig på <http://www.myrealbox.com> -- jeg mener de tilbyder det.