Hjælp printer driver for HP 2500C til Wind~
Fra : Janner

Dato : 25-08-03 09:11

Hej,

Nu har jeg snart ledt huller i jorden efter en dirver til win xp til en HP
2500 C printer. Det er en netværks printer som uden problemer fungerer under
win 2000..... Har tidligere haft XP på min job maskine og fundet en eller
anden driver til denne printer ... men ak og ve om jeg kan finde den nogen
steder nu

Nogen ideer

På forhånd tak og hav en fortryllende god mandag

Hygge

Jan

Fra : Gab

Dato : 25-08-03 10:06

Hej Jan.
Prøv her:
http://www.printer-drivers.com/drivers/37/37571.htm

GAB

Fra : Janner

Dato : 25-08-03 12:56

"Gab" <Gab@Gab.dk> wrote in message
> Hej Jan.
> Prøv her:
> http://www.printer-drivers.com/drivers/37/37571.htm

Takker for indsatsen men den er til NT desværre

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 25-08-03 13:06

> Takker for indsatsen men den er til NT desværre

Har du prøvet den?
XP er jo bygget på NT.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Janner

Dato : 25-08-03 14:46

> Har du prøvet den?
> XP er jo bygget på NT.

Det eneste man får er en dll fil ..... Hvordan prøve med den ??

Hygge

JA n

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 25-08-03 15:04

> Det eneste man får er en dll fil ..... Hvordan prøve med den ??

Dooh. Jeg så bare det du skrev det var til NT og ikke XP

Hvad med denne side? kan den hjælpe:
http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpd08931.html
eller denne:
http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpd04838.html

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-08-03 11:45

Janner wrote:
> Nu har jeg snart ledt huller i jorden efter en dirver til win
> xp til en HP 2500 C printer. Det er en netværks printer
> som uden problemer fungerer under win 2000...

Kan du ikke bruge samme driver?
Prøv evt. her:
http://shor.ter.dk/900096261

Måske kan du få noget ud af denne side:
http://korea.support.hp.com/support/C2684A/drivers/
- Jeg tror der er en fremgangsmåde på at installere printeren
på XP, prøv at brug billederne...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Janner

Dato : 25-08-03 12:59

> Måske kan du få noget ud af denne side:
> http://korea.support.hp.com/support/C2684A/drivers/
> - Jeg tror der er en fremgangsmåde på at installere printeren
> på XP, prøv at brug billederne...

Hey ,,,,, puha har prøvet men ak nej der skal jo lidt held til he he hvis
ikke man kan læse kinesisk .... he he

Hygge

Jan