Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign 2.0 - HP DesignJet 500 24"
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-08-03 09:40

Hej

Hvis jeg opretter et A1 document og fylder på
med tekst og bitmap billeder, få jeg en fejl
under udskrivning "Ikke nok hukommelse"

P4 2,8 Ghz 1Gb Ram 120 GB HD
GF4-4200

Der er ca 50 GB fri disk plads
windows swap filen er 1500-3200Mb
der er ca 730Mb fri memory

nogen bud på hvad der er galt ?

Jan Rasmussen

Fra : Tomasz

Dato : 25-08-03 20:55

"Jan Rasmussen" <janras@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg opretter et A1 document og fylder på
> med tekst og bitmap billeder, få jeg en fejl
> under udskrivning "Ikke nok hukommelse"
Hej
Jeg har haft det problem et par gange, hver gang var det fejl i en af de
brugte billeder. Og de fleste gange hjælper det at gemme bileder som eps.
Prøv at udelukke hver billede og se hvad for en der "fejler"
Der kan selvfølgelig være flere oversager.
Hilsner
Tomasz

Fra : Kim Thranborg

Dato : 28-08-03 20:00

> Hej
>
> Hvis jeg opretter et A1 document og fylder på
> med tekst og bitmap billeder, få jeg en fejl
> [...]

Kan være fordi windows faktisk lægger ud med at skrive til en spoolfil (på
c-drevet) som i dit tilfælde bliver af en pæn størrelse. Hvis der ikke er
plads til den så fejler udskriften.
Prøv evt. at hølde øje med ledig diskplads på c mens den sender
udskriften...

--
Kim Thranborg
kim_thranborg[at]mail[dot]dk