nummerportering til telia Express
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-08-03 00:28

Hej

Er det bare mig, eller er det ikke til at købe en Siemens M55, hvor man kan
nummerportere nummeret... Hvem gider have et nyt nummer? Det må da være
mærkeligt at Telia lader netbutikkerne selv bestemme sådan noget?

Men nogen der måske ved hvor man kan købe en m55 billigt på nettet til Telia
Express, hvor man kan nummerportere?

Fra : Jean_Paul

Dato : 25-08-03 19:28

Det er Pt. ikke muligt at købe Siemens telefoner til Telia Express.

Men du kan til hver en tid få lavet en nummerportering, Det er bare et
spørgmål om, om butikken, eller forhandleren du handler ved, giver dig
valget.

Jeg er selv sælger for Telia, og du har jo muligheden for bare at lave
et abb. uden telefon, og så bare købe en telefon ved siden af...

Mvh

Lasse Holm

P.S
Du er velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Larsen

Dato : 26-08-03 07:08

Jean_Paul wrote:
> Det er Pt. ikke muligt at købe Siemens telefoner til Telia Express.

Den lader vi lige stå et øjeblik.........................................Og
du er sikker på det?
- Tror du mener det modsatte!
--
Med Venlig Hilsen