16 mb 30-pins ram
Fra : Brian

Dato : 23-08-03 21:01

Er der én som ligger inde med 4 x 16 mb, 30-pins ram, 8 eller 9 bit, gerne
Samsung ram?

Mvh

Brian

Fra : Tom Dissing

Dato : 25-08-03 18:15

Jeg har vist noget, men det er meeeget langt væk..
Tror både jeg har 64MB og 16MB klodser.. ( kender det som EDO ram!?)
Tom

PS
Min mail virker ikke, så xpost her..

On 23/08/03 22:00, in article
3f47c6fd$0$32496$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Brian"

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 26-08-03 20:59

Hej Tom & Brian

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Jeg har vist noget, men det er meeeget langt væk..
> Tror både jeg har 64MB og 16MB klodser.. ( kender det som EDO ram!?)
> Tom

Det lyder MEGET usandsynligt med 64Mb klodser synes jeg, 16Mb findes.
Jeg har nogle siddende i den Quadra 950, som jeg bruger, og dem fik jeg
hos en fyr i USA; men jeg kan ikke lige pt finde hans adresse.

Tror du ikke, at de der 64Mb klodser er 72 pins?

Skal jeg lede efter den?

/Seb

> PS
> Min mail virker ikke, så xpost her..