Belle and sebastian.. er jeg den eneste de~
Fra : Ukendt

Dato : 23-08-03 19:10

Hmm.. Ved ikke lige hvor jeg har fået det fra, men jeg var sikker på at B&S
var opløste? Men kan ikke sådan liige finde noget info om det..? Måske har
jeg blandet to bands sammen..?

BTW: Kan i anbefale noget musik i samme genre? Jeg er blevet helt fjollet
med dem :)

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Peter Kaas

Dato : 23-08-03 22:41

> Hmm.. Ved ikke lige hvor jeg har fået det fra, men jeg var sikker på at B&S
> var opløste?

Det er de ikke er jeg sikker på. Et af medlemmerne er dog holdt op --
cellisten og sangeren Isobel Campbell. Her er lidt cut og paste fra
deres hjemmeside:

"Belle and Sebastian announce the departure from the band of cellist
and singer Isobel Campbell. Isobel, who has been a member since 1996,
returned home mid-way through the band's recent US tour.
The split is amicable, and it is true to say Isobel will be missed.
None of the band's current commitments will be affected, and there are
no immediate plans to replace Isobel.
Belle and Sebastian's new album "Storytelling", which features
Isobel's last contributions to the band, is out now."

> Men kan ikke sådan liige finde noget info om det..? Måske har
> jeg blandet to bands sammen..?

Det tror jeg. Jeg kan forestille mig at du har hørt om det
ovenstående. Isobel har været med siden starten og er hende med den
smukke, spage kvindelige vokal.

> BTW: Kan i anbefale noget musik i samme genre? Jeg er blevet helt fjollet
> med dem :)

Prøv at kigge lidt på deres pladeselskabs hjemmeside:

www.jeepster.co.uk

Bl.a. skulle Isobels band The Gentle Waves være lidt i samme stil.

Mvh
Peter