Scrollbar
Fra : Sebastian Nielsen

Dato : 23-08-03 17:36

Jeg har haft dette emne oppe at køre før men synes ik rigtig jeg noget
ordenligt svar!! hvad er html kode for en scrollbar så jeg kan putte den i
en frame eller hvordan gør man?

Sebastian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-08-03 02:21

Det kommer der automatisk.

Fra : Sebastian Nielsen

Dato : 25-08-03 16:42

Du forstår vist ik helt!

tjek www.mork.krusenet.dk og der i main vil jeg gerne have en scrollbar! har
haft det før så jeg ved at det kan fås! har bare fået smidt html kode væk

Sebastian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-08-03 23:58

Den side indeholder ikke frames (rammer).
Se i hjælpen hvordan du laver et frameset.

On Mon, 25 Aug 2003 17:42:17 +0200, "Sebastian Nielsen"

Fra : Sebastian Nielsen

Dato : 27-08-03 16:51

Nå men så en scrollbar i en tabel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-08-03 17:28

"Sebastian Nielsen" <sebastian@diversnet.dk> skrev :

>Nå men så en scrollbar i en tabel

Kan man ikke, man kan i en <div> med højde og evt. bredde angivet
og så smide tabellen ind i div'en.

Indsæt tabel her

I dette tilfælde vil scroll kun komme, når det er nødvendigt, vil
du have scroll altid, så skal der bruges visible i stedet for
auto, men det giver både vandret og lodret scroll.
--
Knud

Fra : Sebastian Nielsen

Dato : 27-08-03 21:10