Nogle spr. vedrørende printer og genopfyld~
Fra : Nette

Dato : 23-08-03 14:06

Hej gruppe.

Jeg har et par spørgsmål, som jeg håber en eller anden herinde, der kan
svare på.

Jeg har i flere år haft en gammel "Canon Bj250", hvor jeg har genfyldt
patronen nogle gange. - Jeg fandt en side over nettet, hvor der var vist
tegning over, præcis hvor jeg skulle lave hullet i patronen.
Det har altid virker fint.

Sagen er nu den, at jeg står med henholdvis en "HP Deskjet 1120C" samt en
"Lexmaks 5700 Color Jetprinter", som jeg også gerne vil genfylde. Men jeg
kan ikke finde siden med, hvordan man gør, ( det er fire år siden jeg så den
sidst), og jeg har lidt svært ved at lure, hvor i patronen, jeg skal lave
hullerne samt om det overhovedet kan lade sig gøre på disse patroner.

Jeg har blæk til både sort, men også farvepatroner, og er fuldt ud klar over
risikoerne ved at gøre det.

Er der en eller anden, som ligger inde med en tegning, eller som vedm. og
kan forklare mig. hvordan det fungerer til disse patroner?

PFT

Nette

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-08-03 15:26

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en eller anden, som ligger inde med en tegning, eller som vedm. og
> kan forklare mig. hvordan det fungerer til disse patroner?

Hej Nette
Prøv at se her http://www.fyldselv.dk/ måske er der noget du kan bruge her.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Nette

Dato : 24-08-03 07:53

"Paul Østerby Sørensen" skrev i en meddelelse
> Prøv at se her http://www.fyldselv.dk/ måske er der noget du kan bruge
her.

Mange tak, det var præcist sådan en side, jeg efterlyste.

Nette