Forum i PHP
Fra : Andreas Christensen

Dato : 23-08-03 13:01

Hejsa!

Jeg vil ikke spørge om nogen kender til en side hvor jeg kan få et
færdiglavet forum, næh nej. Jeg vil spørge om der er nogen der kender en god
>tutorial< side, hvor jeg kan lære at lave et.

Mvh.
Andreas

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-08-03 13:06

Andreas Christensen skrev:

> [...]
http://www.php-faq.dk/index.php?faq=3
der er lidt at vælge imellem, måske ikke direkte til et forum, men det er jo
i det store hele bare en avanceret tag-wall

--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Dennis Møllegaard Pe~

Dato : 23-08-03 13:36

On Sat, 23 Aug 2003 14:00:53 +0200, Andreas Christensen wrote:

> færdiglavet forum, næh nej. Jeg vil spørge om der er nogen der kender en god

"Creating a simple forum"
http://www.phpfreaks.com/tutorials/103/0.php

--
Dennis Møllegaard Pedersen

Fra : Jacob Atzen

Dato : 23-08-03 15:53

"Andreas Christensen" <kyppo@pc.dk> writes:

> Jeg vil ikke spørge om nogen kender til en side hvor jeg kan få et
> færdiglavet forum, næh nej. Jeg vil spørge om der er nogen der
> kender en god >tutorial< side, hvor jeg kan lære at lave et.

Hvilke krav har du til dit forum?

- Jacob Atzen

Fra : J. Nielsen

Dato : 24-08-03 14:56

> Jeg vil ikke spørge om nogen kender til en side hvor jeg kan få et
> færdiglavet forum, næh nej. Jeg vil spørge om der er nogen der kender en
god

Men jeg vil da lige udnytte muligheden for at henlede din opmærksomhed på
www.phorum.org. Værsågo: Et styks PHP-forum klappet og klart på mindre end
10 min da jeg legede med det for 14 dage siden.

Med venlig hilsen

Jakob Bro Nielsen

Fra : J. Nielsen

Dato : 24-08-03 14:57

> Men jeg vil da lige udnytte muligheden for at henlede din opmærksomhed på
> www.phorum.org. Værsågo: Et styks PHP-forum klappet og klart på mindre end
> 10 min da jeg legede med det for 14 dage siden.

Jeg glemte at nævne, at det er freeware.

Jakob

Fra : MCP_DK

Dato : 25-08-03 23:47

"J. Nielsen" <mail@jbro.NOSPAMdk> skrev i

> Jeg glemte at nævne, at det er freeware.

du glemte også at læse det oprindelige indlæg

han efterspurgte specifikt et sted hvor han kunne lære at lave et forum
og samtidig gav præcis udtryk for at han IKKE ønskede et link til et
færdigt forum.

Men hvis du skal bruge et færdigt forum kan jeg anbefale www.phpbb.com

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first http://mcp.amok.dk