Billet til Eels d. 4/9 købes
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 23-08-03 02:37

Hej,

Er ikke helt sikker på at dette er den rette gruppe (har kigget på usenet.dk
for at finde den rette, men kunne ikke finde nogen), så undskyld hvis jeg
tager fejl.

Subject siger alt. Jeg er desperat for at få fingre i en billet, så skriv en
mail eller bare læg et svar her i gruppen hvis du har en du vil af med (mod
betaling naturligvis).

Mvh. Jacob

Fra : Jane

Dato : 23-08-03 02:47

Jacob Nielsen skrev i <news:Xyz1b.11456$Ul4.5265@news.get2net.dk>:

> Er ikke helt sikker på at dette er den rette gruppe (har kigget på
> usenet.dk

Det må have været en fejl for jeg kan sagtens finde
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat
Prøv igen?

Jane

Fra : GSJ

Dato : 23-08-03 20:09

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse

> Det må have været en fejl for jeg kan sagtens finde
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat
> Prøv igen?
>
> Jane

Dygtigt fundet. Godt irettesat. Få dog et liv.

Målet helliger nogen gange midlet, og mon ikke sandsynligheden for at finde
en billet trods alt er større herinde?

God jagt, Jacob. (kan desværre ikke hjælpe...)

M.v.h.
Gorm

Fra : Michael Castensen

Dato : 23-08-03 21:59

"GSJ" <100101gsj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse

> Dygtigt fundet. Godt irettesat. Få dog et liv.

Hov hov!

> Målet helliger nogen gange midlet, og mon ikke sandsynligheden for at
finde
> en billet trods alt er større herinde?

Det ændrer intet!

> God jagt, Jacob. (kan desværre ikke hjælpe...)

Så burde du jo nok ikke have postet et indlæg i tråden.
Det burde jeg faktisk heller ikke have gjort.

---

Fra : GSJ

Dato : 23-08-03 22:44

"Michael Castensen" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ændrer intet!

> Så burde du jo nok ikke have postet et indlæg i tråden.
> Det burde jeg faktisk heller ikke have gjort.

Skal vi virkelig blive ved?
Pak jeres usenet-snobberi sammen og stik det langt op i røven
I kan evt. gøre det på hinanden.
Lad os nu bare hjælpe Jacob med at finde den billet han efterlyser.
M.v.h.
Gorm

Fra : Hauge

Dato : 23-08-03 23:40

Hejsa

"GSJ" <100101gsj@hotmail.com> wrote in message
> Pak jeres usenet-snobberi sammen og stik det langt op i røven
> I kan evt. gøre det på hinanden.

Det er da vist sagt af en kender i dit omtalte emne..

> Lad os nu bare hjælpe Jacob med at finde den billet han efterlyser.

Ja på rette sted..

/Hauge

Fra : Jane

Dato : 23-08-03 23:12

GSJ skrev i <news:bi8dvg$1qcl$1@news.cybercity.dk>:

> Dygtigt fundet. Godt irettesat. Få dog et liv.

Når vedkommende efterlyser at det ikke findes på Usenet.dk
anser jeg det som en service at oplyse hvor det findes.
Hvis du har flere argumenter imod dette så fyr dem af i

XFUT dk.admin.netikette

Jane