asus
Fra : Montego

Dato : 22-08-03 22:26

Hej med jer
Ville lige prøve at sætte en gammel Asus v3100 kort over i børneputteren,men
det kunne jeg ikke få til at virke.Den skrev..You system are unstabil,make
sure you VGA display card and switch to VGA mode then reinstall.Er der nogle
der ved hva jeg har glemt,gjort forkert.Systemet på putteren er win98
takker Montego

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-03 09:14

Montego wrote:
> Ville lige prøve at sætte en gammel Asus v3100 kort over i børneputteren,men
> det kunne jeg ikke få til at virke.Den skrev..You system are unstabil,make
> sure you VGA display card and switch to VGA mode then reinstall.

Er du sikker på at du fik proppet det grafikkort helt ned i slot'et?

Fra : Montego

Dato : 23-08-03 10:57

ja for når man starter op kan jeg se at der står asus v3100

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-03 21:38

Montego wrote:
> ja for når man starter op kan jeg se at der står asus v3100

Det er ingen garanti for at det er _helt nede_.
Prøv at give det et ekstra kraftigt tryk.
Det er tit der skal bruges lidt flere kræfter end man tror.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-08-03 21:39

> Det er ingen garanti for at det er _helt nede_.
> Prøv at give det et ekstra kraftigt tryk.
> Det er tit der skal bruges lidt flere kræfter end man tror.

Og igen - igen.
Der skrives intet om driver. Er den gamle driver afinstalleret inden du
skiftede grafikkortet, og har du efterfølgende installeret en ny driver, som
passer til dette kort. Det er endog meget vigtigt, at gamle drivere
afinstalleres og computeren sættes til at bruge standard pci grafikkort,
inden man begynder at sætte nyt i og installere nye drivere.

Kurt

Fra : Montego

Dato : 24-08-03 08:23

Ja kortet er helt nede og der er når man vil få den nye driver til at virke
,og maskinen er formateret så ingen gamle driver