MMS i Spanien
Fra : Trine K. Petersen \(~

Dato : 22-08-03 21:38

Hejsa, jeg skal 2 uger til Lanzarote på mandag.

Jeg har TDC Mobil Bonus abonnement.

Jeg vil gerne lige høre, om der er nogen der ved, om jeg på Lanzarote kan
tage et billede med min mobil og sende den til en e-mail adresse? Og hvis
ja, hvor meget koster det (ca)?

For så tænkte jeg lidt på, at sende den til min egen e-mail adresse, og fra
en netcafe, sende billederne videre

Hilsen Trine

Fra : Claus Andersen

Dato : 23-08-03 16:53

Hej Trine
Prøv lige at kikke på:

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/priser/udland/med_abonnement/verdenskort/index.jsp?ComponentID=4912&SourcePageID=5871#1

Det skulle være priserne samt tdc samarbejdspartnere i Spanien.
Det vil ikke kunne svare sig at sende til din mail adresse først da prisen
vil være den samme.
Du sender billedet til din konto i DK derfor vil prisen være den samme ved
at sende til e-mail eller direkte til modtager.
Det kan selvfølgelig lade sig gøre at få fat i en konto i Spanien, men det
er vist mere besværligt end praktisk, og hvem ved hvad prisen vil ende med.

Jeg har selv sendt flere billeder fra udlandet over mobilen til familiens
e-mail adresser.
Jeg synes ikke det kostede ret meget ca. 4-8 kr. afhængig af billedkvalitet
og mængden af tekst som fulgte med (alså det tog mig ca. 40-80 sek. at sende
en mail med et billede, høj opløsning, via GPRS).

Kik lige på din opsætning inden afrejse og hvis du har problemer kan du give
lyd fra dig, så skal jeg prøve at hjælpe (jeg synes at huske du har en S55).

God fornøjelse og god rejse.

Claus

Fra : Trine K. Petersen \(~

Dato : 23-08-03 17:43

> Prøv lige at kikke på:

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/priser/udland/med_abonnement/verdenskort/index.jsp?ComponentID=4912&SourcePageID=5871#1

OK

> [...]
> Det kan selvfølgelig lade sig gøre at få fat i en konto i Spanien, men det
> er vist mere besværligt end praktisk, og hvem ved hvad prisen vil ende

Tjaaah, det var for at spare på at sende MMS til alle mine venner og
familiemedlemmer, så er det nemmere at sende til min egen mail, og fra
netcafe sende videre

> [...]
sende
> en mail med et billede, høj opløsning, via GPRS).

Ok, så kan man jo.

> Kik lige på din opsætning inden afrejse og hvis du har problemer kan du
give
> lyd fra dig, så skal jeg prøve at hjælpe (jeg synes at huske du har en
S55).

Nej en SL55

> God fornøjelse og god rejse.

Takker