Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan gemmes jpg på PC, som skal bruges ~
Fra : Belial

Dato : 22-08-03 16:54

Jeg læste fornyligt en tråd, om hvordan man skal gemme en fil, hvis det er
fra MAC og til PC. Nu står jeg med det omvendte problem. Jeg har en jpg fil,
som skal bruges på en MAC computer, men vedkommende kan ikke læse filen. Er
der en bestemt måde man skal gemme filen på? Jeg bruger Photoshop.

Fra : Storm

Dato : 22-08-03 20:28

Belial <666_NOSPAM@esenet.dk> wrote:

> [...]
> som skal bruges på en MAC computer, men vedkommende kan ikke læse filen. Er
> der en bestemt måde man skal gemme filen på? Jeg bruger Photoshop.

Jeg kan kun forestille mig at filen er ødelagt, f.eks. under forsendelse
i en mail. En løsning på det er at pakke filen med zip eller stuffit.
Ellers er Maccen så taknemmelig og åbner i princippet gerne alle pc
skabte filer som ikke er direkte systemrelaterede.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Belial

Dato : 22-08-03 22:49

> [...]
> Ellers er Maccen så taknemmelig og åbner i princippet gerne alle pc
> skabte filer som ikke er direkte systemrelaterede.

O.k. Tak skal du have. Jeg vil prøve at pakke filen og se, om det hjælper.