Jacob haugaard
Fra : Dennis Jensen

Dato : 22-08-03 15:50

Jeg leder stadig med lys og lygte efter becifringer til ingeborg med ham
haugaard. Jeg er ikke så god til at spille guitar efter gehør så jeg ville
være glad hvis der var en som kunne hjælpe..eventuel også med tekst

Dennis

Fra : Dallemusen

Dato : 22-08-03 16:48

Kigger lige på det i weekenden og skriver tilbage på søndag. Har ikke lige
et klaver her hvor jeg er
De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : Dennis Jensen

Dato : 22-08-03 21:42

Hej
Det glæder jeg mig til...Tak

Dennis

Fra : Dallemusen

Dato : 26-08-03 16:32

Lur mig om ikke de her kan bruges..... Sig endelig til hvis der er noget jeg
kan hjælpe med
Intro:
Am Dm E7 Am
Am Dm E7 Am