Applet / FP2002
Fra : Torben Brøndum

Dato : 22-08-03 14:42

Hej,

I forbindelse med et 360 graders panorama view anvendes bla. en applet. Jeg
kan godt få det til at virke lokalt, men ikke, når det er uploadet. det er
jo noget med placering af filerne i forhold til opsætningen i appleten. men
jeg kan ikke finde ud af at rette det - kan I hjælpe mig ? den lokale kode,
der virker ser således ud:

<applet id="hoff_stue_360" width="320" height="240"

archive="file:///C:/FrontPage%20Webs/Server/henning-poulsen.dk/Hoff/panoappl
et.jar" code="panoapplet.class"
codebase="file:///C:/FrontPage%20Webs/Server/henning-poulsen.dk/Hoff/">
<param name="file" value="visning.ivr">
<param name="autoSpin" value=0>
</applet><br>

Hvordan skal det se ud på destinationsserveren ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 25-08-03 14:59

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> skrev

[snip det hele]

.....jeg vil blive rigtig glad om I kunne hjælpe mig

Torben Brøndum

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-03 15:01

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> skrev :

>....jeg vil blive rigtig glad om I kunne hjælpe mig

Tjah, kender ikke så meget til FP.

Men jeg ved så meget, at det altid er en fordele at importere de
filer du skal bruge i FP først og så lave siderne, hvor du linker
til dem.

Så burde problemet med at stierne ikke passer ikke forekomme.
--
Knud

Fra : Torben Brøndum

Dato : 25-08-03 22:27

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote

> Tjah, kender ikke så meget til FP.
>
> Men jeg ved så meget, at det altid er en fordele at importere de
> filer du skal bruge i FP først og så lave siderne, hvor du linker
> til dem.

Hej Knud,

Det viste her virker fint nok lokalt (via browser), men efter opload
ja så er stierne desværre stadig lokale. Op derfro virker appleten
ikke på destinationsserveren (webhotel). Jeg er ikke "klog nok" til
at rette disse stier - hvis det er det, der er løsningen.

Håber nogen kan gennemskue den nye sti samt fortælle hvordan
man i praksis så gør for at få korrekte stier efter upload.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-08-03 00:09

Som Knud skrev, så importer alle filer du skal bruge i FP.
Når du publisher vil FP sikre at stierne er korrekte.