T65 og telmore
Fra : Lars Madsen

Dato : 22-08-03 12:41

Problemet er at den mister forbindelsen til omverdenen uden det er til at
se. Når man tænder telefonen virker den i 3-4 timer måske mere, så gider
den ikke at modtage opkald og sms'er, prøver man at ringe fra den går den
kold, og slukker. Det er ikke til at se at den har mistet forindelsen. Hvad
gør man ved sådan et problem, lyder det som et telefon eller udbyder
problem.

\Lars

Fra : BorreBoy

Dato : 22-08-03 13:07

"Lars Madsen" <larstmadsenXXXX@XXXXhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvad
> gør man ved sådan et problem, lyder det som et telefon eller udbyder

Det lyder som telefonen. Få softwaren opdateret hos f.eks. Teleservice.

Fra : Lars Madsen

Dato : 22-08-03 13:12

BorreBoy wrote:

> Det lyder som telefonen. Få softwaren opdateret hos f.eks. Teleservice.

Koster det noget?
Hvordan finder man ud af hvilken version man har?
Hvad er den nyeste version?

Fra : BorreBoy

Dato : 22-08-03 13:17

> Koster det noget?

Nej, ikke hvis der er garanti på den.

> Hvordan finder man ud af hvilken version man har?

">*<<*<*" (går ud fra det også gælder på en T65, men er ikke sikker)

> Hvad er den nyeste version?

Ved ikke. Søg på nettet...

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-03 13:28

> [...]
Hvad
> gør man ved sådan et problem, lyder det som et telefon eller udbyder

Hej Thorbjørn!

Du kan jo bare komme ud til mig og købe en ny telefon!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti