måske OT . Ændre e-mail hos TDC??
Fra : Thomas

Dato : 22-08-03 00:25

Hejsa

Jeg ved ikke om dette emne er off-topic... I såfald undskylder jeg.
Gruppen her er ihvertfald den der er kommet tættest på ang. det
emne jeg søger hjælp til... Hvis mit spørgsmål er OT, håber jeg i
måske kan være behjælpelig med at guide mig til en mere passende
newsgroup.

This is my problem! :

Jeg har en ADSL forbindelse hos TDC. Og har selvfølgelig mig egen
personlige mail-adresse...
Indenfor de sidste par måneder er jeg dog begyndt at modtage mere
og mere junkmail... Faktisk vil jeg sige at 3/4 af den mail jeg modtager
er reklamer for diverse piller der kan gøre min penis eller mine biceps
større... Det er jeg sgu ret træt af efterhånden...

Jeg har ændret min afsender adresse her i nyheds-grupperne, som jeg
har set mange andre gøre det... Men jeg modtager stadig 10-15 mails
om dagen...

Kan jeg selv ændre min e-mail adresse hos TDC? Eller er jeg tvunget
til at ringe til deres hotline?? (Jeg har skam intet imod hotlinen...
Problemet ligger i, at jeg arbejder når de har åbent...)

Håber i kan give mig et brugbart svar

Mvh. Thomas

Fra : Sune

Dato : 22-08-03 00:37

Du kan ændre den her http://mail.tdconline.dk (+oprette nogle flere)

>Problemet ligger i, at jeg arbejder når de har åbent...)

Hvorfor er det et problem?

Mvh
Sune

Fra : Thomas

Dato : 22-08-03 01:49

"Sune" <apr2003@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det et problem?
>
> Mvh
> Sune

Ja problemet er løst.. Eller rettere, der var alligevel ikke noget
problem...
Jeg arbejder altid de tidspunkter TDC hotlinen har åbent... Så hvis det
var nødvendigt at snakke med dem, havde jeg jo lidt et problem...

Men det var det jo ikke... Så der var intet problem...

Sig mig, læser i aldrig de beskeder i svarer på til ende??

Mvh. Thomas

Fra : Sune

Dato : 22-08-03 02:06

On Fri, 22 Aug 2003 02:49:02 +0200, "Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

>Sig mig, læser i aldrig de beskeder i svarer på til ende??

Jo da, jeg mente bare at det ikke skulle være noget problem at ringe til TDC når du er på job.

På jobbet får du jo ovenikøbet penge for at sidde i kø og vente

Mvh
Sune

Fra : Per, Odense

Dato : 21-09-03 19:37

Thomas wrote:

> Sig mig, læser i aldrig de beskeder i svarer på til ende??
>
> Mvh. Thomas

Hej
Nu har jeg godt nok læst til ende

Jeg er ikke helt klar over om du har løst dit problem ved at ændre
adresse. Hvis du stadig erinteresseret i det kan du gøre det på
http://mail.tdconline.dk/

MVH Per

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-08-03 18:16

Thomas wrote:
> Indenfor de sidste par måneder er jeg dog begyndt at
> modtage mere og mere junkmail...

Du kan installere en spamrobot og oprette meddelelsesregler
i dit mailprogram, det kan mindske spam helt utroligt.

www.spampal.org

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen