Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvordan laver med VCD med film og foto
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-08-03 16:33

Hejsa

jeg vil gerne lave en VCD hvor der er både film og billeder, og gerne med en
opstarts menu, hvordan gøres det nemmest, jeg har tænkt på om jeg evt kunne
konv alle billeder til et mpg slideshow, eller hvordan, har prøvet lidt i
nero med kan ikke rigtigt få det til at lykkes

Mvh Jesper

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 18-08-03 17:20

Jesper Pedersen wrote:
> [...]
> jeg evt kunne konv alle billeder til et mpg slideshow, eller hvordan,
> har prøvet lidt i nero med kan ikke rigtigt få det til at lykkes

Du kunne evt. lege lidt med programmet VCDEasy fra http://www.vcdeasy.org

/Mogens

Fra : Jesper

Dato : 18-08-03 22:25

"Mogens Beltoft" <mogens.beltoft.remove@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f40fc90$0$26609$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

WinOnCD DVD Edition 6 er kanon syntes jeg.