Når man ikke vil høre....
Fra : Tina

Dato : 20-08-03 08:16

...... så må man føle!

Det fandt katten ud af i morges

Jeg var gået på toilettet. Han lagde sig op i håndvasken, og spandt højt.

Da jeg skal vaske hænder, nægter han at høre noget om, at han skal flytte
sig. Han er ellers flink til at forstå og udføre en *kommando* som ”hop
ned.”

Så kræet bliver liggende.

Jeg tænder for vandet. Der går flere minutter, før det går op for ham, at
han er ved at blive godt våd. Da han finder ud af det, lyder der er vræl, og
han drøner ned på gulvet, hvor han giver sig til at slikke alt det ækle,
våde af sig.

Selvfølgelig fik han lige hjælp fra et blødt håndklæde.

Mon han nu har lært, at når mor skal bruge håndvasken, så skal man flytte
sig? ;-D

Tina og Mis
--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Dianna

Dato : 20-08-03 08:57

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> han drøner ned på gulvet, hvor han giver sig til at slikke alt det ækle,

Det virker desværre ikke her, den ene synes det er dejligt når der bliver
tændt for vandet, også selv om han ligger i vasken, for så kan man jo drikke
alt det dejlige vand man får på sig... det er meget nemmere end at skulle
stå op og drikke af hanen..... Man skulle jo nødig overanstrenge sig,
der skal jo spares energi, så man kan få sit daglige flip

Fra : Louise Hansen

Dato : 20-08-03 11:51

> [...]
> stå op og drikke af hanen..... Man skulle jo nødig overanstrenge sig,
> der skal jo spares energi, så man kan få sit daglige flip

Hos os virker det heller ikke ligefrem efter hensigten...Nu er der godt
nok ingen af mine misser, der har for vane at ligge i håndvasken, men
til gengæld elsker mine to store drenge at bade sammen med mig, og det
sjove er, at hvor Rokki gerne vil med i brusebad, så foretrækker Oscar
karbad! Jeg bliver også altid "vasket" en ekstra gang, når jeg
kommer ud af badet - de tre banditter står simpelthen i kø for at slikke
vanddråber af mine ben!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 20-08-03 12:40

Hej.

Min kat elsker at ligge i håndvasken i badeværelset og få vand på pelsen,
somme tider vasker jeg den også, hvis den f.eks. har fået kattemad på
pelsen.
Den kan også godt lide at ligge i håndvasken - imens jeg vasker op, men det
synes jeg nu ikke er så lækkert med en kat i opvasken!

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Jane

Dato : 20-08-03 12:45

Camilla W. Pedersen skrev i <news:bhvmmq$ke8$1@sunsite.dk>:

> Min kat elsker at ligge i håndvasken i badeværelset og få vand på
> pelsen,

Min forrige kat ville gerne med i brusebad. Hvis den kunne
sidde på toilettet hvor den næsten ikke blev våd (lille bitte
badeværelse/toilet på størrelse med brusekabine) hvis man
passede på, men når man så tændte vandet for alvor ville den
altid ud igen alligevel. Sætningen "vil du med i bad" fik altid
katten til at komme. Det var ikke vandet men synet af os
slaver uden vores aftagelige pels der var interessant tror
jeg altså.

Jane

Fra : Kate

Dato : 20-08-03 21:40

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> wrote in

> Mon han nu har lært, at når mor skal bruge håndvasken, så skal man
> flytte sig? ;-D

Hæhæhæ, måske, måske ikke
Hvis jeg gør Mowgli våd, gør jeg mig selv en bjørnetjeneste for han
slikker det ikke af, så det ender med at han på et eller andet
tidspunkt får sørget for at læne sig opad mig så jeg bli'r våd. Så jeg
har lært lektien

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar