Hotmail deler fil op, hvordan samler jeg?
Fra : Ole G.

Dato : 19-08-03 23:22

Jeg har sendt en fil til mig selv på 8xx kb, Hotmail har valgt at dele
filen op i 2. En på 616 og en på resten.
Det er sådan set fair nok.
Det ser jeg så som:
1 - Test.zip (1/2) 616 kb
1 - Test.zip (2/2) 240 kb.

Jeg kan åbne og downloade Test.zip(1/2), men test.zip(2/2) vises bare
som ren text når jeg går derind.
Og når jeg downloader test.zip(1/2) får jeg så ikke andet end de 616
ned. Jeg kan ikke hente resten. Hotmail må da have en løsning, når de
sådan deler filerne op, eller hva?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-08-03 23:39

Ole G. <no_adress@snotmail.com> skrev :

>Jeg har sendt en fil til mig selv på 8xx kb, Hotmail har valgt at dele
>filen op i 2. En på 616 og en på resten.

Hvad henter du med?
Webmail, Outlook XP eller Outlook Express?

Og hvad har du postet med?
Det er er ikke mailprogrammet, der har splittet filen ved
afsendelse?

Jeg har aldrig oplevet at Hotmail splitter filer, men de må ikke
være over 1 MB.
--
Knud

Fra : Ole G.

Dato : 20-08-03 10:30

On Wed, 20 Aug 2003 00:39:16 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Hvad henter du med?
>Webmail, Outlook XP eller Outlook Express?

Jeg går bare ind på www.hotmail.com Anede faktisk ikke at der skulle
være andre muligheder med webmail.

>Og hvad har du postet med?

Bare et lidt ældre free agent program.
>Det er er ikke mailprogrammet, der har splittet filen ved
>afsendelse?

Det tvivler jeg meget på. Agent plejer at være fornuftigt, men jeg kan
ikke udelukke det.

>Jeg har aldrig oplevet at Hotmail splitter filer, men de må ikke
>være over 1 MB.

Jeg tror måske de har lavet noget om. Plejer grænsen for samlet plads
på hotmailkontoer ikke også at være højere end de ca. 2 MB som det er
nu, eller i hvert fald var, da jeg oprettede den ny konto for 2 dage
siden.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-08-03 10:41

Ole G. <no_adress@snotmail.com> skrev :

>Jeg går bare ind på www.hotmail.com Anede faktisk ikke at der skulle
>være andre muligheder med webmail.

Det er også, det der kaldes webmail (man læser posten med en
browser).

> [...]
>på hotmailkontoer ikke også at være højere end de ca. 2 MB som det er
>nu, eller i hvert fald var, da jeg oprettede den ny konto for 2 dage

Pladsen er blevet reduceret til 3 MB for et eller andet stykke
tid siden.

Men kan desværre ikke rigtig hjælpe.
--
Knud