USB 2.0 PCI korts spørgsmål
Fra : Bjorn Jensen

Dato : 20-08-03 19:37

Hej

Som subj. siger så har jeg købt et Sandborg 3 ports USB 2.0 PCI kort.

Jeg har en ca. 1½ års gamle Mycom PC hvor alt fungere perfekt.

Nu er mit spørgsmål følgende:

Hvis jeg isætter mit nye USB 2.0 PCI kort, hvad sker der så med de 2 x front
og 2 x bagi USB vers. 1.1 porte, vil de stadigvæk virke uden problemer
sammen med den nu isatte USB 2.0 korts 3 porte. Eller vil det ikke kunne gå
forstået på den måde at det nye kort mere eller mindre overtager USB
systemet og måske annuleret bundkorts usb systemet ?

Ja - jeg kunne jo bare forsøge at sætte det i, men kabinettet står godt gemt
væk under et bord med en allerhelvedes masse ledninger nogen kortere end
andre og jeg er ved at være oppe i årene, så jeg håber nogen måske har en
konkret erfaring på netop dette område, som de vil dele med mig :)

mvh
Bjørn

Husk ved direkte henvendelse at fjerne "nospam" i e-mail adressen

Fra : Aksel Spandet

Dato : 20-08-03 20:07

Hey!

Jeg har bundkort med 6 usb 2.0 porte på... og jeg satte et usb1.1 kort i
uden problemer der virkede alle portene stadig....

Mvh
Aksel

Fra : Bjorn Jensen

Dato : 20-08-03 21:21

"Aksel Spandet" <akselspandet@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har bundkort med 6 usb 2.0 porte på... og jeg satte et usb1.1 kort i
> uden problemer der virkede alle portene stadig....

Nå så må jeg ned på knæene her en af dagene og tak for erfa-delingen
alligevel :)

Lige en ting:
Nu tror du vel ikke, at der kan være store problemer, når versionssystemet
er omvendt hos mig i forhold til dit ))

Du behøver ikke at svare, det var bare for sjov...

Fra : Bjorn Jensen

Dato : 21-08-03 16:49

> [...]
>
> Jeg har bundkort med 6 usb 2.0 porte på... og jeg satte et usb1.1 kort i
> uden problemer der virkede alle portene stadig....

Det gjorde det også her...
Har lige isat PCI-kortet og afprøvet portene både på det nye isatte USB 2.0
kort og de gamle indbyggede USB 1.1 porte for og bag. Og det virker bare!

Det burde det jo egentligt også, men jeg havde hørt om computere, hvor et
sådant kort lukkede det hele ned ligesom situationen, hvor der slet ikke
findes USB-porte i pc´en og så putter man et 1.1 PCI-kort i, med det
resultat at det hele konflikter.

Men det gik rigtigt godt ja det gjorde :)