Ram, 1. 2. 3. pins
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 20-08-03 12:08

Hej Rødder!

Jeg har en kammerat der skal sammensætte en computer. Han er nået til RAM,
men er lidt i tvivl om hvad "1. 2. 3. part" betegnelsen betyder inde på
edbprise.dk

Kan i hjælpe?

Har det nogen betydning for hvilket bundkort han vælger?

Der kommer nok flere spørgsmål fra min side senere, da jeg fungerer som hans
link hertil.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 20-08-03 12:13

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:3f43567c$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-08-03 12:31

> [...]
>
> Jeg har en kammerat der skal sammensætte en computer. Han er nået
> til RAM, men er lidt i tvivl om hvad "1. 2. 3. part" betegnelsen

Det er faktisk beskrevet på edbpriser.dk
http://www.edbpriser.dk/guider/guide_vis.asp?GuideID=1016

> Har det nogen betydning for hvilket bundkort han vælger?

Tvivler, men er ikke sikker.

Kan du ikke fortælle hvad han har valgt af hardware, så er der sikkert nogle som har prøvet en lignende kombination, som kan
fortælle om deres erfaringer.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/