MUSTEK Scannerkort ??
Fra : Claus Nielsen

Dato : 15-08-03 15:54

Til min gamle MUSTEK scanner medfulgte der et kort til ISA slottet, men
hvordan kan jeg få min printer til at virke i min nye computer hvori der
ingen ISA slot er ??

Mvh.
Claus

Fra : Claus Nielsen

Dato : 15-08-03 15:56

Fra : Erling

Dato : 15-08-03 19:12

> Rettelse: Jeg skrev printer, men jeg mente scanner :)
>
> "Claus Nielsen" <cn@it.dk> skrev i en meddelelse

Du skal have et tilsvarende kort til en PCI-port. Men du skal vide, om det
er en SCSI-scanner, eller om den tilsluttes via parallel-port.

Erling

Fra : Klaus

Dato : 15-08-03 19:08

Hej
mener man før i tiden kunne købe et pci kort som havde isa stik. Ved ikke om
det stadig kan fåes. Men om alle omstændigheder er det nok billigere at kæbe
en ny scanner

Fra : Kai Andersen

Dato : 16-08-03 07:24

Hvis du kører XP eller 2000 på din nye maskine, skal du også lige
undersøge på Musteks hjemmeside, om du overhovedet kan bruge den
scanner, inden du evt. investerer i noget kort.

Kai