Grønne pletter i spil! !
Fra : Henrik Borcher

Dato : 05-04-01 21:28

Hejsa

Jeg har et Matrox G400 singlehead kort og en LG Flatron 795FT Plus.
Problemet er at der i spil kommer grønne pletter på skærmen forskellige
steder. det er KUN i spil og ikke andre steder?

Hvad kan problemet skyldes?

Mvh
Henrik

Fra : Hellfire

Dato : 05-04-01 21:56

"Henrik Borcher" <Borcher@privat.dk> wrote in message
> [...]
> Problemet er at der i spil kommer grønne pletter på skærmen forskellige
> steder. det er KUN i spil og ikke andre steder?

Mit Asus V6800 har nogenlunde samme problem, bortset fra, at det er
grønne/violette streger/prikker. Problemet opstod, da jeg placerede en
92x92mm blæser lige ud for kortet. Så prøvede jeg at clocke ram'en 10-20Mhz
højere, og VOILÁ, problem solved. Ved dog ikke om det kan hjælpe dig!?

Fra : peet_dk

Dato : 06-04-01 05:36

jeg har noglelunde samme problem når jeg overclocker mit geforce for meget.
Tjek evt. om din kabinets tempratur er for høj.