Musik computer
Fra : Finn Jespersen

Dato : 14-08-03 18:04

hej ...er der nogle i gruppen der kan give et kvalificeret bud på en
sammensætning af en fed men også fair computer til musik, ( det er lidt af
en jungle for mig)

hvilken processer og bundkort skal jeg bruge lydkort osv.. evt. også et
fedt kabinet

jeg har en 80 GB harddisc samt brænder og DVD.. fra tidl. computer..

endvidre har jeg en god NAD forstærker som jeg tilkobler computeren

oplysningerne vil jeg bruge til at få et godt tilbud fra div. Forhandlere

håber på nogle gode bud

hilsen

Finn

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 14-08-03 20:42

Hej Finn.

Jeg kan ikke fortælle dig så meget om meget af hardwaren, men vil blot minde
dig om at det kunne være en god idé at huske på at lave en støjsvag maskine.
Jeg er selv musiker af uddannelse, og nyder at have ro omkring mig til
arbejdet.

--

Jesper Ryskin, ejer af Webconsult
Danmarks førende leverandør af støjdæmpning til din PC. Anbefalet af Privat