brænding af 90min medie
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-03 16:01

Hej

Jeg har et Mister platinium 90min cd, som jeg gerne skulle bruge til at
brænde en iso fil på næsten 800MB

Inde i nero står der availeable capacity 96MB

Det er et eller andet bestemt man skal indtaste i overburning... Det eneste
der står på cd´en, ar at man skal downlaode Nero, for 90min compatible cd
brænding.

Fra : Anders pedersen

Dato : 14-08-03 16:12

Prøv news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom

Fra : Ricko.

Dato : 14-08-03 16:23

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-03 14:59

Bjarke Hansen skrev:
> Hej
>
> Jeg har et Mister platinium 90min cd, som jeg gerne skulle bruge til
> at brænde en iso fil på næsten 800MB
>
> Inde i nero står der availeable capacity 96MB

Samme problem havde jeg med min gamle HP 8100i, det er sikkert fordi
brænderen ikke kan klare 90 min cdér.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-03 16:51

>Samme problem havde jeg med min gamle HP 8100i, det er sikkert fordi
>brænderen ikke kan klare 90 min cdér.
Så kan i jo kigge her, det bør afklare spørgsmålet.

http://www.dvdrhelp.com/cdwriters

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-03 17:16

Thf skrev:

> Så kan i jo kigge her, det bør afklare spørgsmålet.
>
> http://www.dvdrhelp.com/cdwriters

Det har jeg fået for 3 mdr siden.

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-03 20:18

>Det har jeg fået for 3 mdr siden.
Så burde du vel nok at givet ham linket, så havde jeg kunne
have sparet lidt tid. :-/

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-03 21:11

Thf skrev:

> Så burde du vel nok at givet ham linket, så havde jeg kunne
> have sparet lidt tid. :-/

Lille ven, jeg sagde ikke noget om at jeg havde kigget på samme link.
Jeg havde fået afklaret spørgsmålet for 3 mdr. siden.
Hmmm hvorfor svarer jeg egentlig, du har jo ikke tid til at læse