Larm!
Fra : arc@na

Dato : 14-08-03 15:28

Jeg er ved at få tinnitus af at høre på min PC.

Det er min 400W strømforsyning, som er værst, så jeg vil gerne købe en
støjsvag strømforsyning. Hvilke kan anbefales?

arc@na

Fra : Leif Bonde

Dato : 14-08-03 16:10

Du behøver bare en ny blæser bruger selv PAPST se koster ca 130kr.nem at
skifte brug evt en klemrække.
De kan købes hos de fleste løsdeleforhandler

mvh

Fra : arc@na

Dato : 14-08-03 16:36

"Leif Bonde" <leifi@nal-net.dk> wrote in news:3f3ba638$1@news.wineasy.se:

> Du behøver bare en ny blæser bruger selv PAPST se koster ca 130kr.nem at
> skifte brug evt en klemrække.
> De kan købes hos de fleste løsdeleforhandler

Skal jeg så til at skille selve strømforsyningen ad? Det er jeg ikke meget
for.

arc@na

Fra : Leif Bonde

Dato : 14-08-03 17:08

Tja eller kender du nogen. En ny strømforsyning køster let 350-400kr.
En rengøring af blæseren kan også gøre underværker

Fra : arc@na

Dato : 14-08-03 18:38

"Leif Bonde" <leifi@nal-net.dk> wrote in news:3f3bb3ed@news.wineasy.se:

> Tja eller kender du nogen. En ny strømforsyning køster let 350-400kr.

Hvad koster en tekniker i timen? )))

> En rengøring af blæseren kan også gøre underværker

På en sprit-ny strømforsyning lige fra fabrikken????

arc@na

Fra : Devast8or

Dato : 14-08-03 17:16

arc@na wrote:
> Jeg er ved at få tinnitus af at høre på min PC.
>
> Det er min 400W strømforsyning, som er værst, så jeg vil gerne købe en
> støjsvag strømforsyning. Hvilke kan anbefales?

dk.edb.hardware.stoej <- Der sidder eksperterne, der kan du helt sikkert
få hjælp ;)

Devast8or

Fra : arc@na

Dato : 14-08-03 18:40

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in

> dk.edb.hardware.stoej <- Der sidder eksperterne, der kan du helt
> sikkert få hjælp ;)

OK, den prøver jeg. Det er sandsynligvis alle case-modding-freaksene, som
hærger der, så jeg får nok bare at vide at jeg skal installere vandkøling i
kabinettet, men alligevel. ))

arc@na

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 14-08-03 20:40

> OK, den prøver jeg. Det er sandsynligvis alle case-modding-freaksene, som
> hærger der, så jeg får nok bare at vide at jeg skal installere vandkøling
> kabinettet, men alligevel. ))

Hej! Nej, det gør du ikke, de sidder nemlig i dk.edb.hardware.casemodding.
:) Vi ovre i støjdæmpningsgruppen anbefaler ikke vandkøling, med mindre du
selv er indstillet på det ;) (personligt gør jeg det aldrig, men det er jo
så en anden ting :)

--

Jesper Ryskin, ejer af Webconsult
Danmarks førende leverandør af støjdæmpning til din PC. Anbefalet af Privat

Fra : Devast8or

Dato : 14-08-03 20:53

arc@na wrote:
> [...]
> som hærger der, så jeg får nok bare at vide at jeg skal installere
> vandkøling i kabinettet, men alligevel. ))

Nej, du bliver nok anbefalet at sætte 12dB Papst blæsere i din maskine eller
sætte dine nuværende blæser til 7v :)

Devast8or

Fra : Thomas Hansen

Dato : 14-08-03 22:37

> Nej, du bliver nok anbefalet at sætte 12dB Papst blæsere i din maskine
> eller
> sætte dine nuværende blæser til 7v :)
>
> Devast8or

Det er da også det bedste bud. Eller hive muldvarpen op og købe en ordenlig
Pre-moddet støjsvag psu. F.eks. en af de superdyrere som Jesper sælger. Du
kan selv vælge skal det være selvgjort eller dyrt.

/Thomas