Andet multimedie
bentjuul 3670
Kalenderprogram
Fra : Preben Andersen

Dato : 21-08-03 15:44

Jeg søger et program, som kan lave en vægkalender i ca. A4 format og således
der kan skrives ud for de enkelte dage. Er der nogen her, der kender et
sådant program?

mvh
Preben

Fra : emj

Dato : 21-08-03 16:20

On Thu, 21 Aug 2003 16:44:08 +0200, "Preben Andersen" <pran@privat.dk>
wrote:

>Jeg søger et program, som kan lave en vægkalender i ca. A4 format og således
>der kan skrives ud for de enkelte dage

Hvis du har word, Exels eller publisher, så ligger der vist en
kalenderskabelon i de programmer. Ellers kan de hentes på MS template
site.
Hilsen emj

Fra : Preben Andersen

Dato : 21-08-03 16:37

"emj" <emj@stofanet.dk> wrote in message

> Hvis du har word, Exels eller publisher, så ligger der vist en
> kalenderskabelon i de programmer. Ellers kan de hentes på MS template
> site.

Desværre kan de programmer ikke lave kalendere i "vægkalenderformat"

mvh
Preben

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-08-03 16:44

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev

> Desværre kan de programmer ikke lave kalendere i "vægkalenderformat"

Men du bad da også kun om A4 - dvs. 21x29.7 cm.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Preben Andersen

Dato : 21-08-03 18:17

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> wrote in message

> "Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev

> Men du bad da også kun om A4 - dvs. 21x29.7 cm.

Nu skrev jeg jo ikke "vægformat" men "vægkalenderformat", dvs. gerne i A4
format men med et halvt år på en side.

mvh
Preben

Fra : emj

Dato : 21-08-03 18:03

On Thu, 21 Aug 2003 17:36:46 +0200, "Preben Andersen" <pran@privat.dk>
wrote:

>Desværre kan de programmer ikke lave kalendere i "vægkalenderformat"

Jeg sender dig lige en kalender, som blot skal skrives ud.

Hilsen emj

Fra : Preben Andersen

Dato : 21-08-03 18:25

> Jeg sender dig lige en kalender, som blot skal skrives ud.

Tak for det, men det var mere et format som de kalendere man har på væggen,
jeg gerne ville have.

mvh
Preben

Fra : Mons

Dato : 21-08-03 17:28

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
således
> der kan skrives ud for de enkelte dage. Er der nogen her, der kender et

Jeg har en der kører under Excel. Formatet er det samme som de reklame
kalendere man modtager fra banker mv. Og som sidder på utallige
opslagstavler.
Den kan du skrive i formatere skrift mv. Vigtigst er selvfølgelig at man kan
skifte år. Jeg smider den i dk.binaer. Husk at makroer skal være aktiveret.

Mogens

Fra : Preben Andersen

Dato : 21-08-03 18:22

"Mons" <m_j@spam.dk> wrote in message

> [...]
kan
> skifte år. Jeg smider den i dk.binaer. Husk at makroer skal være

Det lyder godt. Det er lige det, jeg har brug for. Umiddelbart kan jeg ikke
se den i dk. binaer, jeg tror den er druknet i alt det lort, der sendes i
den gruppe. Gider du sende den til mig direkte?

mvh
Preben

Fra : Mons

Dato : 21-08-03 18:37

snip
> [...]
> se den i dk. binaer, jeg tror den er druknet i alt det lort, der sendes i
> den gruppe. Gider du sende den til mig direkte?

Ja, det går hurtigt hvis man ikke blokerer visse afsendere. Jeg sender den
nu. Men ellers ligger den i binaer 21-08-2003 18:29

Mogens

Fra : Preben Andersen

Dato : 21-08-03 19:26

"Mons" <m_j@spam.dk> wrote in message

> Ja, det går hurtigt hvis man ikke blokerer visse afsendere. Jeg sender den
> nu. Men ellers ligger den i binaer 21-08-2003 18:29

Tak for det, det var lige hvad jeg havde brug for.

mvh
Preben

Fra : Storm

Dato : 21-08-03 21:05

Preben Andersen <pran@privat.dk> wrote:

> Tak for det, det var lige hvad jeg havde brug for.

Nu har du fået hvad du skal bruge, ellers har jeg haft gavn af
mulighederne på:

http://www.timeanddate.com/calendar/

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : emj

Dato : 21-08-03 20:13

On Thu, 21 Aug 2003 19:36:37 +0200, "Mons" <m_j@spam.dk> wrote:

>Ja, det går hurtigt hvis man ikke blokerer visse afsendere. Jeg sender den
>nu. Men ellers ligger den i binaer 21-08-2003 18:29

Den er utrolig anvendelig. Jeg siger tak
Hilsen emj