Wi-fi PCMCIA til PowerBook G3
Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-08-03 20:27

Jeg er netop startet på seminarie, hvor jeg til min glæde har erfaret,
at man har trådløst netværk.
Desværre er min bedagede PowerBook G3 (PDQ) ikke udstyret med Airport,
så hvis jeg skal på nettet bliver det med et PCMCIA-kort.
Jeg leder derfor efter sådan et kort til en god pris.
Nogen forslag?

/Thomas

--
All hail the spotted kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : Peter Kiil

Dato : 21-08-03 20:33

in article 1g028jx.rpkui3phzi5iN%no@spam.net, Thomas Hansen at no@spam.net
wrote on 21/08/03 21:27:

> Desværre er min bedagede PowerBook G3 (PDQ) ikke udstyret med Airport,
> så hvis jeg skal på nettet bliver det med et PCMCIA-kort.
> Jeg leder derfor efter sådan et kort til en god pris.

Jeg har et til 500 incl. forsendelse.

/peter

Fra : Erling Hansen

Dato : 21-08-03 20:37

Thomas Hansen <no@spam.net> wrote:

> [...]
> så hvis jeg skal på nettet bliver det med et PCMCIA-kort.
> Jeg leder derfor efter sådan et kort til en god pris.

Er det et Wireless PC-card du leder efter? Jeg har også et - Farallon

--
Med venlig hilsen Erling Hansen

http://www.erlinghansen.dk/

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 21-08-03 21:44

Jeg har et Lucent WaveLAN 11Mbps Wireless PC Card til salg -- for 200
kr. inkl. forsendelse.
/hc

Fra : Thomas Hansen

Dato : 23-08-03 23:01

Hans Christian Hansen <nntp@hansen.tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg har et Lucent WaveLAN 11Mbps Wireless PC Card til salg -- for 200
> kr. inkl. forsendelse.
> /hc
Det lyder interessant!
Kan du sige mere præcist hvilket kort, der er tale om?
Følger der en OS X driver med?
/Thomas

Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-08-03 23:30

> [...]

> så hvis jeg skal på nettet bliver det med et PCMCIA-kort.
> Jeg leder derfor efter sådan et kort til en god pris.

Jeg glemte at skrive at kortet skal kunne bruges i OSX.
/Thomas