egoistvogn?
Fra : Per H

Dato : 21-08-03 16:51

Hvad menes der med "egoistvogn"?

Vh Per
icq 8212837

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 21-08-03 17:35

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:bhq9kvok4odauignti5i8anegdthcqh2ho@4ax.com...

> Hvad menes der med "egoistvogn"?

Det er en vogn for egoister

Nå spøg tilside. Det var oprindeligt en vogn med endekøkken og siddegruppe i
den anden ende. Nu er der nogen der også kalder en vogn med dobbeltseng,
side-siddegruppe og endekøkken for en egoistvogn, selvom der faktisk godt
kan sove et par børn også.

Med venlig hilsen, Steen.

Fra : T. Hartung

Dato : 21-08-03 20:57

"Steen Jakobsen" <s.jakobsenannoncekiller@post1.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f44f4a1$0$24698$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> side-siddegruppe og endekøkken for en egoistvogn, selvom der faktisk godt

ja du har helt ret, har/er det helt store salgs hit pt. - man fristes
nærmest til at kalde dem "pensionistvogne"
--
mvh.
T. Hartung

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-08-03 17:53

T. Hartung wrote:

> ja du har helt ret, har/er det helt store salgs hit pt. - man fristes
> nærmest til at kalde dem "pensionistvogne"

Der findes faktisk et liv efter den særdeles højtprofilerede
børnefamillietid og før pensionen.
Og hvad skal vi der befinder os her (aka 'trækdyrene') bruge køjesenge til?
Jeg vil fanden-flække-mig ikke kaldes pensionist selvom jeg ikke slæber
rundt på en flok unger mere. Sgu!

vh
Jan

Fra : Carsten Stage

Dato : 24-08-03 19:00

Jan Bøgh wrote:
..
> [...]Jeg vil fanden-flække-mig ikke kaldes pensionist
> selvom jeg ikke slæber rundt på en flok unger mere. Sgu!

LOOL

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Sten

Dato : 24-08-03 20:53

Carsten Stage wrote:
> Jan Bøgh wrote:
> .
>
> LOOL

Kommer før i aner - hver tid sin charme .....
mvh sten

Fra : Nielsen

Dato : 29-08-03 10:15

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> wrote in message news:<biauad$h2k$1@news.net.uni-c.dk>...
> Jan Bøgh wrote:
> .
>
> LOOL

Hvad betyder LOOL ???

Hilsen Nielsen

Fra : T. Hartung

Dato : 29-08-03 17:17

"Nielsen" <Nielsen260@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder LOOL ???

"ROFL"

der skulle stå LOL og er en engelsk sammentrækning af Laughing Out Loudly
(griner højlydt)

ROFL = Rolling On Floor Laughing (ruller rundt på gulvet og griner)

De "ekstra" bogstaver er for at "forstærke" udtrykket hehe vi har vel
stjålet en del udtryk fra vores unger. LOOOOOOOL
--
Det er en sammenskrivning

Fra : T. Hartung

Dato : 24-08-03 22:01

"Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> skrev i en meddelelse

> Der findes faktisk et liv efter den særdeles højtprofilerede
> børnefamillietid og før pensionen.

hehe - nå ja har hørt om den - noget med "førtidspension" og "efterløn"
(drille-drille)

> Og hvad skal vi der befinder os her (aka 'trækdyrene') bruge køjesenge
til?

hvad med "oldebørnene" hehe

> Jeg vil fanden-flække-mig ikke kaldes pensionist selvom jeg ikke slæber
> rundt på en flok unger mere. Sgu!

næhhh ok "det grå guld" da ?? ))))

sorry skal nok være ordentlig - ved godt hvor du vil hen - hvis du ser på
min HP kan du jo se jeg selv, om få år, er ved at nå til stadiet
"pensionistvogn" så er min "TK" måske en "EK" - hvem ved !!!

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-08-03 17:53

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 27-08-03 15:43

Thu, 21 Aug 2003 21:56:39 +0200, skrev "T. Hartung"
<torben.hartung@nospam.dk> i dk.fritid.camping:

>ja du har helt ret, har/er det helt store salgs hit pt. - man fristes
>nærmest til at kalde dem "pensionistvogne"

Såså, pas nu lidt på du

Vi købte vores første deciderede "egoistvogn" for 2 ½ år siden, og da
var vi altså "kun" hhv. 34 og 37 år gamle !! Men vi tilhører også den
efterhånden store gruppe af mere eller mindre frivilligt barnløse -
så derfor var en egoistvogn det helt rigtige for os.
Valget faldt dengang på en Sprite Super 410 TF pga. den havde lige
hvad vi 2 personer havde brug for - og den er heller ikke særlige stor
(drejer på en tallerken og - modsat en del andre - kan vi have
bilen holdende på parcellen på de itailienske campingpladser, som jo
er berømte for at være noget klejne i det).

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside (hobby, kunst, camping): http://gydda.dk

Fra : T. Hartung

Dato : 27-08-03 16:50

"Gitte Sørensen" <gitte@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Thu, 21 Aug 2003 21:56:39 +0200, skrev "T. Hartung"

> Såså, pas nu lidt på du

uha det kan give skramme og skrive "forkert" )

> Vi købte vores første deciderede "egoistvogn" for 2 ½ år siden, og da
> var vi altså "kun" hhv. 34 og 37 år gamle

DOOH.......... der er jeg ramt !!! men jeg ser da stadig ung ud - hehe - og
KLAMMER mig til min TK'er for at udstråle UNGDOM - men men, snart skal
forruden stå åben om natten så børnenes fødder kan stikke ud af CV ). Når
jeg får såden en som I har... så hedder den en "UNGDOMSegoistvogn"

> - modsat en del andre - kan vi have
> bilen holdende på parcellen på de itailienske campingpladser, som jo
> er berømte for at være noget klejne i det).

ja det problem kender jeg kun alt for godt - har holdt med trækket ½-ude på
vejen p.g.a. pladsmangel - det ser skægt ud når cyklerne køre ind i sådant
et træk - så kan folk nemlig flyve.