S: Hobby prestige 535 årg. 1994
Fra : René Bach Mikkelsen

Dato : 21-08-03 13:30

Da jeg har købt skib, ønsker jeg nu at sælge min campingvogn.
Vognen er fra 1994, indreg. første gang 28/4 1994.
Campingvognen fremstår rigtig pæn både ud og indv. og indeholder: køleskab
(gas 12v. 220v.) Gasvarme med rumthermostat og rundblæser.
Koldt og varmt vand, el-toilet, håndvask. Køkkenvask, emhætte gasblus 3 stk.
2 soveafsnit, hvoraf det ene kan aflukkes med skydedøre. Stereoradio og
tv-antenne. Envidere er der pænt stort fortelt med plaststænger (lav vægt).
samt gulvtæppe til fortelt. Trækket er monteret med slingerbremse.
Vognens egenvægt er 1050 kg. Maksimallast 250 kg. Der tilhører 1stk
alu-gasflaske samt reservehjul.
Vognen er ikke meget brugt og kan beses efter aftale.
Prisforslag 63000,00 kr. nysynet i ny ejers navn.
Interesseret? send en mail til undertegenede.
M.v.h
René Bach Mikkelsen
mikkelbach@get2net.dk

Fra : Jørgen L

Dato : 21-08-03 13:53

> Da jeg har købt skib, ønsker jeg nu at sælge min campingvogn.

Tillykke med det men campingrelaterede køb/salg/bytte indlæg hører /kun/ til
i markedsgruppen
news:dk.marked.privat.camping ....

Hilsen Jørgen