FrontPage-genereret indholdsfortegnelse
Fra : Jonna Bente Kjær

Dato : 21-08-03 13:32

Jeg har gennem længere tid udarbejdet websites vha. FrontPage – i
øjeblikket version XP/2002. Jeg arrangerer de vigtigste filer som
et diagram i en såkaldt navigationsstruktur (navigationsvisning)
med startside, undersider, under-undersider osv. Sidebannere og
navigationspaneler genereres automatisk ud fra denne struktur, og
det fungerer fint.

Derefter indsætter jeg om nødvendigt en indholdsfortegnelse vha.
af FP-sideskabelonen ”Indholdsfortegnelse” og indstiller den som
baseret på det pågældende website. Og her opstår problemet. Hvor
dette tidligere resulterede i en rimeligt anvendelig
indholdsfortegnelse med niveau-delte overskrifter baseret på
sitets navigationsstruktur, vises nu blot udgangssiden
(startsiden) øverst efterfulgt af samtlige undersider og sider,
der er linket til i ét og samme niveau.

Hvad mon det skyldes? Kan det skyldes skift fra FrontPage version
2000 til version XP? Eller kan det hænge sammen med en nylig
udskiftning af vores web-server? Kan nogen hjælpe? Hvem har et
bud på en årsag?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne