Billig rejse til Moskva
Fra : Mogens Christensen

Dato : 21-08-03 09:16

Hej dk.fritid.rejse

Vi er en håndfuld kammerater der går og pusler med tanken om at tage til
Moskva en tur. Ikke for at opleve noget bestemt, men bare for at komme
derover i en uges tid og kunne fortælle vores børnebørn at vi har været i
Moskva. Da vi alle er studerende skal det være billigt, og vi har indtil
videre fundet noget busrejse til Moskva. Det er Århus -> Berlin med
abildskou, og derefter Berlin -> Moskva med noget der hedder gullivers. Det
bliver 180 euro for en tur-retur hele vejen. Det er for så vidt også fint
billigt, problemet er bare at det ta'r 52 timer fra vi kører fra Århus til
vi står i Moskva.
Derfor vil jeg gerne høre herinde om der er nogen der har erfaringer med
andre rejsemetoder til Moskva? Nogle billige flyruter eventuelt? Måske tog?
Eller måske nogle der kender og har prøvet, den omtalte bustur? På forhånd
tak.

Venlig hilsen
Mogens Christensen

Fra : JK

Dato : 21-08-03 11:30

On Thu, 21 Aug 2003 10:15:51 +0200, "Mogens Christensen" <mol@b0rk.dk>
wrote:

> [...]
>Eller måske nogle der kender og har prøvet, den omtalte bustur? På forhånd

En Aeroflot flyvebillet kan man få billigt. Prøv at forhandle lidt, I
er jo til en gruppebillet.

Noget med 2200 kr. eller mindre, retur, skulle da nok kunne lade sig
gøre.

Jeg har engang forhandlet mig ned på 1400 kr. retur med en
skoleklasse. Det var dengang Larsen rejser fandtes, - og det var også
nærmest et sponsorat fra Larsen Rejser.

Alle andre metoder involverer færger. De er dyre. Så om man cykler til
Moskva, så hjælper det ikke stort.

hilsen

John

Fra : John

Dato : 21-08-03 14:50

"Mogens Christensen" <mol@b0rk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tog?
> Eller måske nogle der kender og har prøvet, den omtalte bustur? På forhånd

Prøv at tjekke www.pulkovo.ru

Mvh

John

Fra : Jørgen Ravn

Dato : 21-08-03 19:36

Har været i Moskva med Altrejser http://www.altrejser.dk Det var ganske
udmærket; men husk at Moskva ikke er nogen billig by, og at der også kommer
udgifter til visum oveni!

Hilsen Jørgen

---

Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 25-08-03 11:12

"Jørgen Ravn" Det var ganske
> udmærket; men husk at Moskva ikke er nogen billig by, og at der også
kommer
> udgifter til visum oveni!

Rigtigt! Og for at få et visum skal man som regel booke et hotel hjemmefra.
Det er er ikke billigt. Spørg et rejseburau. Fx Jysk rejsebureau

Fra : Jørgen Ravn

Dato : 25-08-03 11:57

Kan se at SAS lige nu sælger Moskva retur for 1859 kr. incl.
afgifter........ Bestil mindst tre uger før. www.scandinavian.net

---