Hvor finder jeg evt. brugte reservedele ..~
Fra : lu_do

Dato : 20-08-03 19:49

til en LMC 570 fra 85' ??

Har spurgt i "salgsafdelingen" dk.marked.privat.camping for 2 dage siden
men ingen respons.. derfor prøver jeg lykken her:

Jeg kunne godt bruge den "forereste" siderude med opluk.
Det nuværende er temmelig misserabelt

Neergaard har ingeting liggende ..... de ville sætte et nyt i der var
større,
og skulle derfor skære vidueshullet større osv. osv. = pris omkring 6000,-
!!!!!!!!!!!

Lige vildt nok til sådan en gammel hund af en campingvogn !

Mvh

/Claus

Fra : Carsten Stage

Dato : 20-08-03 19:56

lu_do wrote:

> Har spurgt i "salgsafdelingen" dk.marked.privat.camping for 2 dage
> siden men ingen respons.. derfor prøver jeg lykken her:

Det var et rigtig dårligt valg...

Campingrelaterede køb/salg/bytte indlæg hører /kun/ til i markedsgruppen
news:dk.marked.privat.camping ....

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Jørgen L

Dato : 20-08-03 22:05

> Neergaard har ingeting liggende ..... de ville sætte et nyt i der var
> større,
> og skulle derfor skære vidueshullet større osv. osv. = pris omkring 6000,-

Jeg ville jo nok kontakte en der forhandlede LMC i stedet for Nergård eks.
Østsjælland caravancenter eller Fredensborg caravancenter.

Det kunne jo være at der var noget fra en nyere vogn der passe sammen med
din vogn.

Hilsen Jørgen

Fra : T. Hartung

Dato : 21-08-03 20:11

"lu_do" <lu_do@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> større,
> og skulle derfor skære vidueshullet større osv. osv. = pris omkring 6000,-

hmmmm prøv at kontakte Brøns Caravan, Sønderjylland - han har tidligere
oplyst at han skaffede ting meget billigere direkte i Tyskland - jeg har
selv haft dårlig erfaring med hans "senden" til mig, men det skal da ikke
dermed betyde at du ikke kunne have heldet med dig )

mvh.
T. Hartung