Ture til Paris - hvem arrangerer?
Fra : jones_net

Dato : 20-08-03 18:31

Hejsa

Vi er 2 voksne som gerne vil et par dage til Paris, for at slappe af og se
byen.

Vi søger en rejsearrangør som sørger for transport og overnatning på hotel
ikke alt for langt fra alting.
Turen derned og hjem skal være enten bus, tog eller fly (hvis det kan gøres
billigt).

Kender I nogle arrangører, som rejser fra Århus eller Trekantsområdet?

/J

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 20-08-03 19:42

> Vi er 2 voksne som gerne vil et par dage til Paris, for at slappe af og se
> byen.
>

> Kender I nogle arrangører, som rejser fra Århus eller Trekantsområdet?

Du kan jo prøve at gå ind på www.ekspresruten.dk
jeg har prøvet dem ca 5 gange og hvergang har det gået godt.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 21-08-03 14:17

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke alt for langt fra alting.
> Turen derned og hjem skal være enten bus, tog eller fly (hvis det kan

Jeg vil bare bekræfte det svar i har fået fra en anden skribent: Expresruten
er en ganske glimrende rejsearrangør, og deres hoteller i Paris er ret gode
til prisen.. Deres hjemmeside er iøvrigt http://www.expresruten.dk/ og ikke
http://www.ekspresruten.dk/ som det tidligere er blevet skrevet.

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : jones_net

Dato : 21-08-03 16:09

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Expresruten
> er en ganske glimrende rejsearrangør, og deres hoteller i Paris er ret

Tak til jer begge - dem vil jeg kigge på

Fra : Emil Jensen

Dato : 21-08-03 21:23

Benns Rejser har nogle ture til Paris med bus og billige centralt beliggende
hoteller. De kører også fra Århus.

w3.benns-rejser.dk

Mvh

Emil

Fra : boggild

Dato : 22-08-03 17:50

"jones_net" skrev d. 20-08-03 18:31 dette indlæg :
> [...]
gøres
> billigt).
>
> Kender I nogle arrangører, som rejser fra Århus eller Trekantsområdet?

Hvad med at arrangere selv. Det er vel kun et spørgsmål om at bestille
en flybillet / busbillet og bestille et hotel. Eneste "problem" herved
er, at det nogle gange kan være sværere at gøre billigere selv end
gennem et færdig pakke.

Hvis i kun skal herned to dage ville jeg nok overveje fly i stedet for
bus, da rejsetiden eller kommer til at udgøre næsten lige så meget tid
som opholdet i Paris. Check om Mærsk Air stadig har billige flyafgange
fra Billund. De har i lang tid solgt dem for DKK 995 per person.

Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 24-08-03 21:33

jones_net <jones_netng@yahoo.dk> skrev:
> [...]

-- Prøv evt. www.dtf-travel.dk Det er mest kør-selv-ferie, men
lidt bus og flyrejser er der vist også. Har ikke lige tjekket
siden for nylig, men købte selv kør-selv-ferie der sidste år og
det var OK.

Lisbeth