Hjælp: PowerBook og OS9
Fra : TimeLine

Dato : 20-08-03 15:34

Jeg er blevet den heldige indehaver af en 17" PowerBook. Og så kan jeg jo
godt læse forskellige steder, at denne IKKE understøtter OS9 boot ... men
jeg spekulerer på, om det ikke er muligt på EN eller anden måde..?

Er der nogen som har erfaringer/løsninger til dette? Mit ønske er nemlig at
have X på een partition og 9 på en anden - og så vælge, hvilken der skal
bootes fra ved opstart.

Jeg har naturligvis prøvet, om den ville boote fra div. OS9
installationsdiske - uden held. Hvad er den letteste måde, hvis nogen..?

På forhånd TUSIND tak

Fra : Peter Kiil

Dato : 20-08-03 17:56

in article 3f4386b1$0$7821$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, TimeLine at
timelinedesign@yahoo.dk wrote on 20/08/03 16:33:

> Jeg har naturligvis prøvet, om den ville boote fra div. OS9
> installationsdiske - uden held. Hvad er den letteste måde, hvis nogen..?

Det kan ikke lade sig gøre. Spar dine anstrengelser.

--
/peter

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 20-08-03 20:16

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> in article 3f4386b1$0$7821$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, TimeLine at

> Det kan ikke lade sig gøre. Spar dine anstrengelser.

Jeg overtager den gerne, hvis du ikke kan forene dig med de barske
kendsgerninger.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/