Radiohead Import/EP'ere/singler
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 19-08-03 22:13

Hej.

Nogle RH folk der kender sider hvor subj forhandles til rimelige priser? På
cdnow.com har de en del, men priserne er urealistisk høje. 13 bucks for en
import single med 3 numre er lige i overkanten.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 20-08-03 10:08

> Nogle RH folk der kender sider hvor subj forhandles til rimelige priser?

> cdnow.com har de en del, men priserne er urealistisk høje. 13 bucks for en
> import single med 3 numre er lige i overkanten.

Hmm, jeg tror det bliver lidt svært at finde nogle af de gamle singler til
'realistiske' priser, så skal du i hvert fald være heldig at støde på nogle
i pladebutikkernes rodekasser.
Ellers er her et par sider med et stort udvalg.

http://www.cdzone.co.uk/
http://www.gemm.com

---Jacob---

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 20-08-03 12:10

"Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogle
> i pladebutikkernes rodekasser.
> Ellers er her et par sider med et stort udvalg.

Ja, det tror jeg desværre også. Så dog en side for noget nær 100 år siden,
hvor priserne var en anelse lavere. Noget med 4-6 $ hvilket ikke er uden
betydning når det kun drejer sig om 3 sange, og der skal handles lidt stort
ind.

Jeg tjekker dine links.

Fra : Dettmaring

Dato : 20-08-03 16:10

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:3f4292e5$0$48889$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Nogle RH folk der kender sider hvor subj forhandles til rimelige priser?

www.funrecords.de

har Creep ( EP (brugt) med 4 numre til 6,72? )

vh
Carsten
www.fysikogkemi.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-08-03 18:40

> har Creep ( EP (brugt) med 4 numre til 6,72? )

.... i al beskedenhed et af de største numre der nogensinde er skrevet

mvh
Kim Frederiksen

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-08-03 21:18

Kim Frederiksen wrote:

> ... i al beskedenhed et af de største numre der nogensinde er skrevet

Et godt nummer, men Radiohead har nu skrevet adskillige numre der er
endnu større, IMO.

/David

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-08-03 22:11

David Rasmussen wrote:

> Et godt nummer, men Radiohead har nu skrevet adskillige numre der er
> endnu større, IMO.

Helt enig ...

Numre som f.eks.

Fake Plastic Trees
The Tourist
High and Dry (mums!)
Let Down
.... og Karma Police

.... for at nævne nogle stykker ... de er nok bare ikke så lette at lytte til
for meningmand som Creep er ... men det har vist aldrig bekymret Radiohead
synderligt ... hehe

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 23-08-03 11:14

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Helt enig ...
>
> Numre som f.eks.
>
> Fake Plastic Trees
> The Tourist
> High and Dry (mums!)
> Let Down
> ... og Karma Police

Jep. Men der er endnu flere IMO.

> [...]
til
> for meningmand som Creep er ... men det har vist aldrig bekymret Radiohead

Det ved jeg nu ikke. Det er sjældent de spiller den live.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-08-03 14:07

Morten Holberg Nielsen wrote:

> Det ved jeg nu ikke. Det er sjældent de spiller den live.

Det der dét jeg mener ... de lefler ikke ligefrem for deres publikum.

mvh
Kim Frederiksen