Polyfoniske ringetoner t310 ?
Fra : Mads

Dato : 19-08-03 18:05

Hvordan ( hvis man kan ) laver jeg mp3 om til Polyfoniske ringetoner til min
T310 ?
Hvad skal jeg bruge af progs. og kan jeg gøre det uden at skulle bruge data
/ Ird kabel ?

Takker på for hånd, Hilsen Mads !

Fra : Morten

Dato : 19-08-03 21:31

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
min
> T310 ?
> Hvad skal jeg bruge af progs. og kan jeg gøre det uden at skulle bruge

Med min meget begrænsede viden tror jeg ikke det kan lade sig gøre...
Polyfoniske ringetoner er sådanset bare MIDI filer, som man har haft til
computerene i maaange år ... de er lavet ud fra det prenzip at man har en
række instrument lyde til rådighed .... derfor kan man også kun bruge de
pågældende lyde...

Det vil svarer til at du skrev, hvordan du skulle trykke på tangenterne på
dit klaver, for at det lød som oplæseren fra TV-avisen ... det kan man ikke.
Der fines dog programmer der kan konvatere, ved at "prøve" at få det til at
lyde som MP3 filen, men jeg mener resultatet bliver sådan at du skal
koncentrære dig meget for overhovdet at høre hvad det er...

Jeg vil anbefale at du går ind på http://www.hitbit.de/ og søger efter det
musik du skal bruge (du kan hente fra siden ved at højre-klikke på
højtaleren og gemme) ..filerne kan kopieres direkte til telefonen og virke
som ringetone (det kan du gøre med endten et kabel, eller den InfraRøde)

Håber svaret kunne bruges - Morten

Fra : Mads

Dato : 20-08-03 16:01

"Morten" <REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som ringetone (det kan du gøre med endten et kabel, eller den InfraRøde)

Det kunne det helt sikkert, så slipper jeg for at skulle side og søge efter
noget der ikke blive godt alligevel !!

Mads !

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 23-08-03 23:08

> [...]
> som ringetone (det kan du gøre med endten et kabel, eller den InfraRøde)

Hej Morten,

Jeg har hentet et par numre fra hitbit, men får dem ikke til at virke i min
datters 3510i. Jeg funderede over, om det er fordi de egentlig ikke er lavet
til telefon så vidt jeg kan se, og derfor måske er af for god kvalitet (for
mange toner) for de er rent faktisk af temmelig god kvalitet.

Men ellers tak for godt råd

vh
Michael

Fra : Morten

Dato : 24-08-03 13:14

"Michael Nørgaard" <spam@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
(for
> mange toner) for de er rent faktisk af temmelig god kvalitet.

Hejsa

Nu er det kun en SonyEricsson T310 jeg har prøvet med, og med den kunne jeg
tage hvilken som helst .mid fil (også dem fra hitbit) og bare sende filen
til telefonen ... så vidste den selv at det var en ringetone ...

De eneste 2 grunde jeg lige kan se til hvorfor at det ikke skulle virke på
din er:
At 3510i ikke kører med samme prencip som T310, og den derfor skal have
tonerne på en anden måde, end bare at sende dem ...
Eller at det har noget at gøre med den måde du sender filerne til telefonen,
for jeg har jo kun prøvet med InfraRød, og det ahr 3510i jo ikke ...måske
det kræver noget mere når man bruger kabel o.l. ...