pris sammenligning
Fra : Lars Haugaard

Dato : 19-08-03 15:00

Har en ven som gerne vil have adsl med 512 kbit/s dl, han har spurgt mig
hved der er billigst og bedst, men det har jeg ingen ide om. Kan i hjælpe?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-08-03 15:18

   http://www.teleprisguide.dk/

--
Bertel
Jeg er i færd med at udskifte min offentlige mailadresse.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-08-03 15:22

Hej

"Lars Haugaard" <larshaugaard@thelounge.dk> wrote:

>Har en ven som gerne vil have adsl med 512 kbit/s dl, han har spurgt mig
>hved der er billigst og bedst, men det har jeg ingen ide om. Kan i hjælpe?

TELE2 fortsætter deres billige tilbud fra tidligere i sommers ! - Se
nedenstående som blev postet for nogle dage siden i ADSL gruppen:

<copy>
Det ser ud til at TELE2 forstætter de billige ADSL tilbud ! - Ihvertfald
kan man i brochuremateriale fra Kvickly Extra (FDB/Coop) se denne
annonce gældende fra imorgen Søndag:
-------------
ADSL-STARTPAKKE
Få dobbelt ADSL-hasighed med Tele2 for samme pris.
Eksempel: 512 kbit kr. 340,- eller 2 mbit for kr. 530,-
Køb en startpakke indeholdende PIN-kode til registrering via nettet,
instruktion til reg. musemåtte og en Get2net startpakke, hvis du ikke
edr koblet til nettet i forevejen. Pris for startpakken. kr. 499,95
</copy>

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Olesen

Dato : 19-08-03 17:23

"Lars Haugaard" <larshaugaard@thelounge.dk> skrev i en meddelelse
> Har en ven som gerne vil have adsl med 512 kbit/s dl, han har spurgt mig
> hved der er billigst og bedst, men det har jeg ingen ide om. Kan i hjælpe?

Ærgerligt han ikke vil ha' WebSpeed via kabeltv.
Hvis han vil og har muligheden, så er prisen
for en 512/128 små 339,- pr. måned.

Det kan ikke gøres billigere !

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-08-03 22:57

On Tue, 19 Aug 2003 18:22:53 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

> [...]
>>

>Ærgerligt han ikke vil ha' WebSpeed via kabeltv.
>Hvis han vil og har muligheden, så er prisen

Sagtens
Flemming Jacobsen

Fra : Olesen

Dato : 19-08-03 23:18

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:6975kv4ap7jbkhavh2lm6kc4dp6255btd9@4ax.com...
> On Tue, 19 Aug 2003 18:22:53 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>

> Sagtens
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen

Hvis du er en antenneforening, så ja, eller ikke.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-08-03 23:52

>Sagtens

Åh ja, et af disse geniale svar.

Hvad med at fortælle, hvem, hvad og hvor og om det er muligt med
individuel opkobling.
--
Knud

Fra : Olesen

Dato : 20-08-03 15:53

> Åh ja, et af disse geniale svar.

Inden du korser dig helt, så ku' du måske
sige, hvor det kan gøres BILLIGERE, hvis
vi ser bort fra en lokal antenneforening, som
måske kan forhandle sig til en anelse lavere pris ?

> Hvad med at fortælle, hvem, hvad og hvor og om det er muligt med
> individuel opkobling.

Det kan jeg netop ikke.
Jeg siger jo, Webspeed ER det billigste.
www.webspeed.dk

Fra : keld Thomassen

Dato : 22-08-03 23:31

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Åh ja, et af disse geniale svar.
>
> Hvad med at fortælle, hvem, hvad og hvor og om det er muligt med
> individuel opkobling.

Nemlig. Enhver kan påstå at noget er billigere, når man undlader at
fortælle hvad det noget er.

Og

Jeg har webspeed i 256 Kilo klassen, hvilket en del af mine venner også
har, men deres forbindelse er en ADSL fra TDC, og jeg kan nogle ting som
de ikke kan. F. eks kan jeg surfe og downloade samtidig med at min søn
og hans ven spiller Counterstrike. Det kan de ikke på de ADSL
forbindelser jeg kender til, der har de problemer med at der mangler
fatale frames i deres spil. Noget tyder på at TDC's ADSL system ikke er
så god til at route de forskellige pakker. Så der er andre ting end
prisen at tage hensyn til.

mvh. Keld

Fra : Olesen

Dato : 23-08-03 06:57

"keld Thomassen" <mouseman@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Nemlig. Enhver kan påstå at noget er billigere, når man undlader at
> fortælle hvad det noget er.

WebSpeed 512/128 falder fra 349,-
pr. måned til 339,- pr. første september.

Det er da en billig pris....

Så finder du en billigere pris, og
det ikke er en boligblok/forening som
har fået et tilbud, så sig til.