Dagspris på brugt 3510i?
Fra : NKSDK

Dato : 19-08-03 12:20

Hej alle

Hvad kan man forlange for en 4 mdr. gammel 3510i uden fejl og mangler..?
- Og naturligvis medfølger lader og manual.

Telefonen er ikke låst og ikke bundet af abonnement. Apparatet er ganske
koldt - kvittering haves.

Mvh

NKSDK

http://www.kandu.dk/

Fra : wal

Dato : 19-08-03 13:07

Man får ikke meget for en brugt mobil idag .PS sæt ikke din telefon til
salg hvis den er på tilbud, så går folk ud fra tilbuds prisen og ikke
købs prisen. Håber du forstår hvad jeg mener.Ps jeg vil give dig 400kr?.

http://www.kandu.dk/

Fra : Andersen

Dato : 20-08-03 06:42

"wal" <wal.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Man får ikke meget for en brugt mobil idag .PS sæt ikke din telefon til
> salg hvis den er på tilbud, så går folk ud fra tilbuds prisen og ikke
> købs prisen. Håber du forstår hvad jeg mener.Ps jeg vil give dig 400kr?.

Der er altid nogen der har set et bedre tilbud, så hvis man vil sælge
uden for "tilbudsperiode" bliver tlf'en for gammel før man kan sælge.
Jeg gav selv 500,- for min under samme betingelser som her og det
er ½ år siden så 400-500 mener jeg er en ok pris.

Fra : NKSDK

Dato : 20-08-03 11:23

Tak for gode råd til jer begge

...og kan jeg ikke sælge for 500, kan det være, jeg
vender tilbage til dig, Wal

Mvh

NKSDK

http://www.kandu.dk/

Fra : Gert Christensen

Dato : 20-08-03 13:39

Byder hermed 500,- incl. evt. porto.

NKSDK <NKSDK.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f4208b4$0$48909$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : NKSDK

Dato : 20-08-03 18:18

Tak for tilbudet, men jeg har lige solgt den for 600 kr.

Mvh

NKSDK

http://www.kandu.dk/