TDC opkaldsnumre
Fra : Anders

Dato : 19-08-03 11:33

Hej,

Hvor kan man finde opkaldsnumre til TDC internet ? Jeg har søgt på deres
hjemmeside, men uden held

mvh,
/Anders.

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 19-08-03 11:39

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5097_0593

--
Venlig hilsen
Kasper Bøggild

Fra : plautus1

Dato : 10-09-03 14:06

"Kasper Bøggild" skrev d. 19-08-03 11:39 dette indlæg :
> [...]
> Kasper Bøggild
> "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC A/S"

TDC internet´s opkaldsnumre finder i på adressen
www.tdconline.dk vælg service/support - modem - faktaliste - 8 cifrede
numre
og vupti har du dem alle
venlig hilsen
jette - tdc

http://www.kandu.dk/

Fra : John Hinge

Dato : 19-08-03 11:49

On 19 aug 2003 Anders was heard to say:

> Hej,
>
> Hvor kan man finde opkaldsnumre til TDC internet ? Jeg har søgt på
> deres hjemmeside, men uden held

Hvis man bladrer lidt på tdconline.dk så kan man via
Service & Support, Modem, Forbindelse, Opkobling..
finde frem til en fin liste :
http://shor.ter.dk/534207378
Linket er kørt via shor.ter.dk da det blev ret langt og
kryptiskt at se på..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : jens

Dato : 24-08-03 08:03

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man bladrer lidt på tdconline.dk så kan man via
> Service & Support, Modem, Forbindelse, Opkobling..
> finde frem til en fin liste :

Er det bare mig eller er den side fejlbehæftet.
Jeg ringede til tdc for at få oplysningerne forleden, der blev sagt : " hvis
det er almindeligt modem eller isdn opkald, og abonnementet er et basis
eller plus, skal der benyttes 16110, men er det en favoritaftaleabonnement
skal man benytte 16101"....., ikke noget med 8cifrede numre....

> http://shor.ter.dk/534207378
> Linket er kørt via shor.ter.dk da det blev ret langt og
> kryptiskt at se på..

Næe.. :
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5441_4938_36961

Fra : jens

Dato : 24-08-03 08:06

"jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller plus, skal der benyttes 16110, men er det en favoritaftaleabonnement
> skal man benytte 16101"....., ikke noget med 8cifrede numre....

Hmm, hukommelsen er ikke som den har været

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5097_0593
TDC's opkaldspuljer
TDC NetTid, TDC NetPlus og FavoritInternet: 16110

TDC NetBasis: 16101

Men stadig, ikke noget med 8cifrede numre........

Mvh Jens

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 24-08-03 09:41

On Sun, 24 Aug 2003 09:06:05 +0200, "jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote:

> [...]
>TDC NetTid, TDC NetPlus og FavoritInternet: 16110
>
>TDC NetBasis: 16101
>
>Men stadig, ikke noget med 8cifrede numre........

Og dog...
Klip fra ovennævnte link.
Se sidste afsnit.

TDC's opkaldspuljer
TDC NetTid, TDC NetPlus og FavoritInternet: 16110

TDC NetBasis: 16101

Bemærk! Der skal IKKE benyttes områdenummer.

Har du et TDC Standard internetabonnement uden at være tilmeldt
FavoritInternet, skal du benytte et otte-cifret opkaldsnummer som du
kan finde på listen her *). Opkald til disse numre sker til almindelig
samtaletakst, og du anbefales derfor at tilmelde dig FavoritInternet
via Selvbetjening.

*) her =
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5441_4938_36961

som du selv henviste til i dit forrige indlæg
bi9npl$3pu$1@news.net.uni-c.dk

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : jens

Dato : 24-08-03 09:48

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse

> som du selv henviste til i dit forrige indlæg
> bi9npl$3pu$1@news.net.uni-c.dk

Tdc burde vide at alt det vigtige skal stå på de førtste 3 linier, ellers
bliver det ikke læst..........

Mvh Jens

Fra : plautus1

Dato : 10-09-03 14:31

"Anders" skrev d. 19-08-03 11:33 dette indlæg :
> Hej,
>
> Hvor kan man finde opkaldsnumre til TDC internet ? Jeg har søgt på
> [...]
hej anders jeg gav vist mit svar til en anden men du finder dem på

www.tdconline.dk vælg service/support - modem - faktaliste - 8
cifredenumre

så får du dem alle.

mvh jette - tdc