Nview i Detonator 45.23 ?
Fra : Skirk

Dato : 18-08-03 21:43

Hej

Jeg har hentet og installeret den nye Detonator driver til mit GeforceTI4200
men hvor i helevede er nview funktionen blevet af så jeg kan slå den over på
mit TV med klon og alt det ? det virker meget skummelt please help :-\

MVH

Skirk

Fra : NI

Dato : 19-08-03 00:05

"Skirk" <eg@ef.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men hvor i helevede er nview funktionen blevet af så jeg kan slå den over

> mit TV med klon og alt det ? det virker meget skummelt please help :-\

Ved ikke om det har nogen betydning, men har du downloaded den engelske
version eller den internationale,....der er en markant størelsesforskel på
de to.

Mvh Niels

Fra : NI

Dato : 19-08-03 00:19

> [...]
> version eller den internationale,....der er en markant størelsesforskel på

Jeg har selv lige installeret den og kan fortælle at alt er som det plejer.

mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 12:49

> Jeg har selv lige installeret den og kan fortælle at alt er som det
plejer.

Ditto her.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Skirk

Dato : 19-08-03 16:02

Ok men hvor finde ri så Nview hvor man kan vælge outputenhed og klon osv. ?

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 16:11

> Ok men hvor finde ri så Nview hvor man kan vælge outputenhed og klon osv.
?

Under egenskaber for skærm --> GeForce4 Ti4200 --> nView

Fra : Skirk

Dato : 19-08-03 16:31

Jamen jeg kan bare ikke finde det Nview faneblad ude i den menu i venstre
side som jeg kunne før
:(

Er det fordi jeg ikke har sluttet kablet til men før var det der selvom jeg
ikke har sluttet kablet til ?

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 17:04

>Jamen jeg kan bare ikke finde det Nview faneblad ude i den menu i venstre
>side som jeg kunne før

Er Nview i det hele taget startet op? på din maskine

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Skirk

Dato : 19-08-03 17:46

Det ved jeg ikke hvordan ser jeg det og hvordan starter jeg den

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 21:12

>Det ved jeg ikke hvordan ser jeg det og hvordan starter jeg den
Gå ind i kontrolpanelet og klik på 'NVIDIA nView Desktop Manager'
Så skal du kunne se Nview udvidelser i windows-menuen.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 19:42

> Er det fordi jeg ikke har sluttet kablet til men før var det der selvom
jeg
> ikke har sluttet kablet til ?

Hehe, du stiller mig(os) et spørgsmål som du egentlig selv bedst kan svare
på =)
Prøv at hugge kablet i og lad os høre - jeg har faktisk været ude for at den
intet ville
før jeg satte skidtet bag i røven af kortet.

Fra : Morten

Dato : 24-08-03 07:54