G5 - støj ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 18-08-03 16:05

Jeg påtænker at investere i en G5 1,8, men et støjen er et vigtigt parameter
for mig. Jeg har nu haft min G4 450 mhz i en del år og den har altid larmet
som en rumraket. Derfor vil jeg gerne være sikker på at en opgradering er
til det bedre. Er der nogen der har hørt og prøvet sådan et dyr? Eller ved
hvor man kan se en i aktion?

Kh
Bjørn

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 18-08-03 16:59

On 18/08/03 17:05, in article
3f40e902$0$32483$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Studio Smalbro"
<studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> til det bedre. Er der nogen der har hørt og prøvet sådan et dyr? Eller ved

Jeg er ikke klar over hvor meget de larmer endnu, men jeg ved at de bliver
fremvist I København d. 4 sep og I Århus d 5 sep.

Se mere her: http://www.apple.com/dk/events/state_of_the_art/

/Martin