Q: Jokeren fra DGP
Fra : Rikke & Brian

Dato : 18-08-03 09:59

Hejsa

Har hørt lidt af et nummer på P3 et par gange. Det er et hiphop/rap nummer,
og jeg er ret sikker på at det er Jokeren fra Den Gale Pose der rapper, men
om det er et nyt DGP nummer, eller Jokeren bare er med, ved jeg ikke. Nogen
der ved hvilket nummer jeg snakker om. Der er flere end Jokeren der rapper.

Mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 18-08-03 10:11

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3f40951c$0$19389$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
Nogen
> der ved hvilket nummer jeg snakker om. Der er flere end Jokeren der

SVJV hedder det 'Sulten'.

Det skulle vist være første single fra et kommende soloudspil fra Jokeren,
angiveligt i en 'anden stil' end DGP's plader. Om det bare er et
sideprojekt, eller noget han har tænkt sig at satse på i fremtiden, ved jeg
dog ikke.

Mvh Mikkel

Fra : Troels

Dato : 18-08-03 10:12

> [...]
Nogen
> der ved hvilket nummer jeg snakker om. Der er flere end Jokeren der

Det er Jokeren http://www.jokeren.com. Nummeret hedder Sulten. Det er
Styggtann der rapper med...

/Troels

Fra : Rikke & Brian