Sapphire vs. Herkules
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 17-08-03 20:35

Hvilken producent er bedst?

Jeg har et Raedeon 9800 PRO kort i tankerne og begge producenter laver det.

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 18-08-03 18:17

"Christian M. Nielsen" <look_for_it@my.webpage> wrote in message
> Hvilken producent er bedst?
>
> Jeg har et Raedeon 9800 PRO kort i tankerne og begge producenter laver
det.

Sapphires kort ligger meget tæt på built by ATI kortene, hvilket er
ensbetydende med god kvalitet. Jeg læste en test af en række Radeon 9800 Pro
kort for et stykke tid siden, og her blev Sapphire bedømt som et af de
bedste. Det havde den bedste 2D billedkvalitet, ligeom GPU'en kunne clockes
højeste af samtlige kort i testen. RAM'ene kunne ikke clockes så højt, men
alligevel lå Sapphire i toppen hvad angår ydelse. Jeg vil derfor anbefale
Sapphire. Det er bliggere og af højere kvalitet end Hercules.
---
Anders