Dansktoppen.subnet i kaos
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-08-03 18:09

DANMARKS FØRENDE MUSIKINFORMATIONSSIDE I KAOS - dårlig styring

Det ser ud til at Dansktoppen.subnet fuldstændig har mistet styringen over
deres side. Den blev jo uden den mindste orientering lukket på den gamle
adresse og flyttet til en anden. Siden kunne herefter ikke findes på nogle
søgesider, så man måtte have det at vide via e-brev fra musiksiden selv. Det
fik jeg så.
Siden plejer jo at bringe et verdenshav af hitlister / dansktopper fra
de lokale folkelige radioer, men de manglede nu. Så kom de tilbage igen, men
nu var der kun et link til en anden musikinformationssides hitlisteoversigt
og den bringer ikke fra så mange som "Dansktoppen.subnet" selv gjorde
tidligere. Der er tale om "Musiklinien". "Radio Nibenittens dansktop
manglede f.eks og de havde intet fået at vide om ny internetadresse fra
"Dansktoppen.subnet", så de kunne ikke sende listen nogen steder hen. I
hvert fald først da jeg fortalte dansktopredaktionen om den nye adresse. Nu
sender de igen dansktoplisten til "Dansktoppen.subnet", men ligeså rast den
bliver tilsendt gider "Dansktoppen.subnet" åbenbart ikke at bringe den
længere. Den er i hvert fald stadig ikke at finde og det uden forklaring.
Sidste nyt er at man nu slet ikke kan linke sig ind på
hitlisteoversigts-siden længere. "Klik her" som der står og det kan man så
blive ved med uden at der sker noget.

DANSKTOPPEN.SUBNET SMIDER LOKALE HITLISTER UD - ingen orientering til
lokalradioer

Tidligere kunne man se den fællesskandinaviske hitliste
"Dansebandstoppen" men den er væk sammen med 2 håndfulde lokalradioers
hitlister.
Men man bringer stadig den officielle fælleshitliste for de danske
lokalradioer "Dansktopbarometeret", som udregnes på baggrund af tal fra de
lokale danske lokalradioers hitlister. Hmmmmm.... Hmmm. hvordan kan man så
lave den. Den er da vist ikke længere så officiel, hvis den kun har tal fra
enkelte danske lokalradioer.
Siden bringer dog stadig nyhedsinformation om pladenyheder, men via
e-brev er det umuligt at komme igennem for en forklaring. Der er ferie.
Mystisk alt sammen.
Men til trods for den forvirrede situation er det dog stadig langt den
den bedste til at hente information om ny dansk musik fra.
Hitlisteinformationen og kontakten til lokalradioer er dog svigtet og
ligger i total kaos.

Hilsen Åge

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-08-03 18:21

Åge Halldorsson wrote:
> DANMARKS FØRENDE MUSIKINFORMATIONSSIDE I KAOS - dårlig styring

snip - pladder

Ufatteligt du gider blive ved.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Hauge

Dato : 17-08-03 18:46

Hejsa

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> snip - pladder
>
> Ufatteligt du gider blive ved.

Ufatteligt at du blir ved med at blande dig, lad ham være, gå udenfor, han
er en del mere ontopic her i gruppen, end du er.

fut: dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-08-03 18:49

In article <3f3fb5f7$0$97228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> DANMARKS FØRENDE MUSIKINFORMATIONSSIDE I KAOS - dårlig styring
>
> DANSKTOPPEN.SUBNET SMIDER LOKALE HITLISTER UD - ingen orientering til
> lokalradioer

Hehe.... er der gået næsering i din farvorit side Åge ??

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 17-08-03 20:29

Åge Halldorsson wrote:
> DANMARKS FØRENDE MUSIKINFORMATIONSSIDE I KAOS - dårlig styring

LOL, der har da ALDRIG været orden på den side...
Er der kaos nu, tør' jeg næsten ikke kigge der ind.

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Lars Raaby

Dato : 17-08-03 21:09

Åge Halldorsson skrev bl.a.:
> DANMARKS FØRENDE MUSIKINFORMATIONSSIDE I KAOS

Har den ikke altid været det? lol
Men når nu din ynglingsside er ned kunne du jo selv starte en
side op med alt det du ved. Det er ikke så svært som du måske
tror. Hvis du spørger pænt kunne du måske få lidt hjælp til at
komme igang.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til