Hvilken newsreader?
Fra : Peter \(8464\)

Dato : 16-08-03 10:34

Hejsa.

Er der nogen herinde der kan anbefale en newsreader som virker _godt_ og er
ganske gratis? (vil helst heller ikke have shareware..) Det må gerne ligne
OE lidt i opsætning, da jeg har vænnet mig til det gennem tiden.

Derudover søger jeg også et program jeg kan bruge til at downloade fra
binære nyhedsgruppe med. Indtilvidere har jeg fundet et program der hedder
GrabIT 1.31b, men er der nogen der kan anbefale et bedre?

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-08-03 10:51

In dk.edb.internet.software.mail+news, Peter (8464) wrote:

>Er der nogen herinde der kan anbefale en newsreader som virker _godt_ og er
>ganske gratis? (vil helst heller ikke have shareware..) Det må gerne ligne
>OE lidt i opsætning, da jeg har vænnet mig til det gennem tiden.

Jeg ved ikke helt med opsætningnen, men XanaNews virker interessant og
ligner OE en del: <http://www.wilsonc.demon.co.uk/d7xananews.htm>.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 16-08-03 11:43

> Jeg ved ikke helt med opsætningnen, men XanaNews virker interessant og
> ligner OE en del: <http://www.wilsonc.demon.co.uk/d7xananews.htm>.

Den ser faktisk meget interessant ud.. tror jeg vil prøve den i aften.
Tak for linket

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 16-08-03 13:59

> Den ser faktisk meget interessant ud.. tror jeg vil prøve den i aften.

Har lige installeret den, og den ser sådan set ok ud. Der er bare et
problem.. den viser forkerte bogstaver i meddelser hvor der står æøå

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail adresse ved direkte svar!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-08-03 14:35

In dk.edb.internet.software.mail+news, Peter (8464) wrote:

>den viser forkerte bogstaver i meddelser hvor der står æøå

Hmm, har du roddet ved tegnsættet? Det virker godt nok her i
standardopsætningen (jeg bruger den ikke selv).

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 16-08-03 14:44

> Hmm, har du roddet ved tegnsættet? Det virker godt nok her i
> standardopsætningen (jeg bruger den ikke selv).

Nej det har jeg nemlig slet ikke rodet med. Det undrer derfor også mig hvad
der kan være gået galt... og det er KUN i det program der er problemer.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-08-03 17:00

Peter (8464) skrev:

> Nej det har jeg nemlig slet ikke rodet med. Det undrer derfor også
> mig hvad der kan være gået galt... og det er KUN i det program der er
> problemer.

Nu når i roder med programmet kan i så fortælle mig hvad og hvordan de
ekstra ting han skriver man skal installere, installeres?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-08-03 13:13

On Sat, 16 Aug 2003 11:34:05 +0200, Peter (8464) wrote:

> Er der nogen herinde der kan anbefale en newsreader som virker _godt_ og er
> ganske gratis?

Overvej Dialog.
http://www.40tude.com/dialog/

--
Lars

Fra : LarsS

Dato : 16-08-03 16:57

"Peter (8464)" <usenetCOW@vesterbro24.dk> wrote in message

[cut]
> Derudover søger jeg også et program jeg kan bruge til at downloade fra
> binære nyhedsgruppe med. Indtilvidere har jeg fundet et program der hedder
> GrabIT 1.31b, men er der nogen der kan anbefale et bedre?

Ja, GrabIt er nu i version 1,47 http://www.shemes.com/

/LarsS