Day Breaker - She's No Good
Fra : BladeWalker

Dato : 16-08-03 10:00

Nogen der ved om subj. er udgivet på en CD. og/eller hvor man kan få finger
i den

BladeW

Fra : Allan Kristoffersen

Dato : 17-08-03 20:31

Hej BladeWalker,

Jeg søger også dette mix som jeg har hørt i DR. Har fundet frem
til, at det ikke er udsendt kommercielt. Det er et privat DJ mix.
Jeg har nogle gode kontakter til DR, så jeg forsøger af den vej at
få fat i eks. lykkedes det vil jeg kontakte dig igen. Hvis du
skulle få fat i en kopi før mig, må du meget gerne skrive dette.

Jeg ved ikke om du er Kate Bush fan, men hvis du er, kan jeg
oplyse at hun er på vej med et nyt album - efter 10 år - så det
bliver interessant.

--
Lansi@privat.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-08-03 00:46

In dk.kultur.musik, Allan Kristoffersen wrote:

>Jeg ved ikke om du er Kate Bush fan

Kan man både være det *og* ønske sig at høre "She's No Good" mere end
første gang? De har taget de to mest åndsvage linjer i sangen "Top Of
The City", gentaget dem 1 milliard gange, og lagt et ekstremt stupidt
"beat" (eller hvad sådan noget nu kaldes) i baggrunden:

"She's no good for you baby,
She's no good for you now"

Det er jo musikvoldtægt. BAH! Jeg hader remixes... Alle sammen! Alt!

>hun er på vej med et nyt album

Ja - og har været igang med det siden 1999. ;)

>efter 10 år - så det bliver interessant.

Jep, det glæder vi os til. Gad vide om det bliver en julegave.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Allan Kristoffersen

Dato : 19-08-03 19:08

Hej Lars,

Ja ... Du har ret. Jeg holder betydeligt mere af original
versionen med Kate, men som fan og samler skal jeg jo have det
hele.

Jeg vil ikke sige, at jeg hader alle remixes - de fleste er
dårlige, det giver jeg dig ret i, men nu og da dukker der en
version op, der er bedre end originalen.

Gode tanker
Allan

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-08-03 20:01

In dk.kultur.musik, Allan Kristoffersen wrote:

>Ja ... Du har ret. Jeg holder betydeligt mere af original
>versionen med Kate, men som fan og samler skal jeg jo have det
>hele.

Tja, det er vel en måde at se det på. Jeg foretrækker at samle på det
der IMO er værd at samle på. :)

>Jeg vil ikke sige, at jeg hader alle remixes - de fleste er
>dårlige, det giver jeg dig ret i, men nu og da dukker der en
>version op, der er bedre end originalen.

Jeg har aldrig hørt sådan et, men jeg tror også at jeg som
udgangspunkt er meget allergisk overfor sådan noget.

Det er sket at jeg har hørt en anden kunstners version af et nummer
(nu taler vi ikke Kate mere), som har været bedre end den oprindelige
kunstners - men selv det er sjældent.

Fra : Allan Kristoffersen

Dato : 20-08-03 20:35

Et godt eksempel på en anden kunstners version af et nummer der er
bedre end originalen er Tori Amos version af Nirvarnas "Smells
Like Teenspirit" ... Det synes jeg ihvertfald, men smag og behag
er heldigvis forskellig ... Har du et godt eksempel jeg bør tjekke
ud?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-08-03 20:41

In dk.kultur.musik, Allan Kristoffersen wrote:

>Har du et godt eksempel jeg bør tjekke ud?

Næh, ikke noget som rigtigt er værd at lytte til. :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-08-03 20:12

In dk.kultur.musik, Allan Kristoffersen wrote:

>som fan og samler

Af nysgerrighed: Er du så meget 'samler' at du ejer både This Woman's
Work <http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Ald9ss35ia3ng> og
TKI, Lionheart, NFE, TD, HoL og TSW?

Fra : Allan Kristoffersen

Dato : 20-08-03 20:29

Ja, det var jo den eneste måde jeg kunne få fat i de to eksta CD'r
med b-sider og remix ... Det er åndsvagt at have sådan en last,
det kan vi da hurtigt blive enige om, men sådan er der jo så meget.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-08-03 20:39

> [...]

>med b-sider og remix ... Det er åndsvagt at have sådan en last, det
>kan vi da hurtigt blive enige om, men sådan er der jo så meget.

Det er lidt noget pis ja - jeg står med samme problem; jeg vil rigtig
gerne have dem, men 900-1000 kr. for 2 CDer er altså lige i
overkanten. Jeg håber at der er en i dk.marked.privat.musik der
forbarmer sig over mig. :)

Fra : Peter G

Dato : 20-08-03 22:41

Lars Stokholm skrev:

> [...]
> gerne have dem, men 900-1000 kr. for 2 CDer er altså lige i
> overkanten. Jeg håber at der er en i dk.marked.privat.musik der

Hvorfor ikke bare låne boksen på biblioteket og kopiere de to CD'er?

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-08-03 23:03

In dk.kultur.musik, Peter G wrote:

>Hvorfor ikke bare låne boksen på biblioteket og kopiere de to CD'er?

Du er fandeme genial. :) Den er forsøgt bestilt hjem nu, så håber jeg
bare at folk har passet på dem (det plejer de jo sjældent, desværre).

Fra : Peter G

Dato : 20-08-03 23:33

Lars Stokholm skrev:

> Den er forsøgt bestilt hjem nu, så håber jeg
> bare at folk har passet på dem (det plejer de jo sjældent, desværre).

Ellers er der en del af hovedstadskommunerne der har den stående (Gladsaxe,
Gentofte, København), så der burde være et par eksemplarer at vælge imellem
hvis du bor i dette område.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-08-03 23:35

> [...]

>Gentofte, København), så der burde være et par eksemplarer at vælge imellem

Ja, jeg så de havde en liste over biblioteker, som havde den. Jeg
giver det her et forsøg først. Tak for hjælpen.

Fra : Peter G

Dato : 21-08-03 12:14

Lars Stokholm skrev:

> Ja, jeg så de havde en liste over biblioteker, som havde den. Jeg
> giver det her et forsøg først. Tak for hjælpen.

Det var min fornøjelse.
Send mig en mail hvis det ikke lykkes.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-08-03 12:59

In dk.kultur.musik, Peter G wrote:

>Send mig en mail hvis det ikke lykkes.

Er noteret. :)

Fra : Allan Kristoffersen

Dato : 18-08-03 15:31

Hej Igen,

Skrev til Jesper fra Hithouse.dk ... Her er hans svar, så
tilsyneladende kommer mixet i handlen inden længe (fingers
crossed).

Bag navnet Day Breaker gemmer sig en af mine gode bekendte, som
hedder
Casper. Han er i seriøse pladeselskabsforhandlinger, så det varer
nok ikke
så længe før tracket er tilgængeligt kommercielt. Men indtil
videre er vi
kun en håndfuld DJ´s samt P3, som har et eksemplar. Og det med at
brænde en
kopi synes jeg vil være lidt illoyalt. Så du må nok væbne dig med
lidt
tålmodighed, men som sagt lader en release til at være nært
forestående.
Håber det besvarer dit spørgsmål.

Mange hilsner
Allan

--
Lansi@privat.dk

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 18-08-03 23:29

> Nogen der ved om subj. er udgivet på en CD. og/eller hvor man kan få
finger
> i den

SVJV stadig på bootleg-stadiet, katapult snakkede dog om at Morten Trøst
havde "nogen stykker" med på Ibiza, der blev delt ud til respektive DJ's...

Har skrevet til Katapult for uddybende oplysninger, men ikke fået svar

Er selv vældig interesseret, for det er fanme supersprødt...

/Niels