Flotte billeder ?
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-08-03 01:32

Hvor finder jeg flotte billeder af alle rock/pop kunstnerne (udenlandske)?

Jeg skal bruge i størrelsen over 300 pixels på korteste led - gerne meget
mere! Så AllMusicGuide's billeder er for små.
Det skal ikke være pladeomslag.

Findes der sådan et godt site ?

Evt et site med plakater - hvor man får et billede på 300 x 400 pix eller
mere at kikke på!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 05.08.03)

Fra : Lars Bernau

Dato : 16-08-03 09:38

In article <3f3d7b9b$0$24623$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
laeses_ikke@gromit.dk says...
> [...]
>
> Findes der sådan et godt site ?
>
> Evt et site med plakater - hvor man får et billede på 300 x 400 pix eller

Google's billedsøgning burde kunne grave nogle op til dig !

http://www.google.dk/advanced_image_search?hl=da
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-08-03 13:37

Lars Bernau skrev :
> In article <3f3d7b9b$0$24623$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> laeses_ikke@gromit.dk says...

> Google's billedsøgning burde kunne grave nogle op til dig !
>
> http://www.google.dk/advanced_image_search?hl=da

Jo, men det var meget nemmere hvis nogen kendte en samling et sted. 1/ af de
link Google kommer frem med er døde og en anden 1/4 er miniature billeder og
en tredje 1/4 er helt forkerte, så hvis man leder grundigt - kan - man være
heldig.

Fra : Allan Pedersen

Dato : 16-08-03 19:40

> [...]
>
> Jeg skal bruge i størrelsen over 300 pixels på korteste led - gerne meget
> mere! Så AllMusicGuide's billeder er for små.

Prøv evt. nyhedsgrupper som:

alt.binaries.pictures.celebrities
alt.binaries.pictures.celebrities.portraits.large

Her skulle der være chance for at finde HQ-billeder. Du kunne evt.
spørge pænt i grupperne :)

Allan